خبرگزاری کار ایران

هفته هفتم لیگ برتر والیبال

4 مهمان سر بلند شدند، ورامین صدرنشین باقی ماند

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۸۹۶

شهرداری ورامین با یک برد مهم خارج از خانه به پیروزی های خود ادامه داد تا همچنان صدرنشین باقی بماند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته هفتم رقابت های لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه در سالن های مختلف کشور برگزار شد و در این هفته 4 تیم مهمان موفق شدند حریفان خود را شکست دهند.

فولاد سیرجان ایرانیان صفر – شهرداری ورامین 3

از هفته هفتم رقابت های لیگ برتر والیبال کشور عصر امروز “چهارشنبه، بیست و سوم آبانماه” دو تیم فولاد سیرجان ایرانیان و شهرداری ورامین در سالن چند منظوره مجموعه ورزشی گل گهر به مصاف هم رفتند، که در پایان ۸۳ دقیقه تلاش تیم مهمان شهرداری ورامین موفق شد تیم میزبان فولاد سیرجان ایرانیان را در سه ست پیاپی از پیش روی بردارد.

دورنای ارومیه صفر – کاله مازندران 3

شاگردان عطایی در دیدار با دورنای ارومیه موفق شدند در سه ست متوالی و در یک بازی سخت و جذاب به پیروزی برسند. کاله با این برد تعداد بردهای خود در لیگ برتر را به 5 رساند تا همچنان در تعقیب بالا نشینان باقی بماند.

شهرداری تبریز 3 – شهرداری ارومیه صفر

تبریزی ها اولین برد خود در فصل جدید را جشن گرفتند تا به این ترتیب تنها دو تیم دیگر در جدول رده بندی برد نداشته باشند. نماینده تبریز در دیدار با شهرداری ارومیه در دیداری که از امتیاز میزبانی استفاده می کرد موفق شد در سه ست متوالی به پیروزی برسد تا شاگردان بناکار نیز یک برد با ارزش در نبرد انتهای جدولی ها کسب کنند.

عقاب نهاجا صفر – پیام خراسان 3

شاگردان قوچان نژاد دومین برد متوالی خود را در خارج از خانه جشن گرفتند تا حالا نماینده مشهد یکی از مدعیان لیگ باشد. پیام خراسان در این دیدار خارج از خانه برابر تیم خوب عقاب قرار گرفت اما توانست در سه ست متوالی به پیروزی برسد تا پنجمین برد خود را جشن بگیرد در میان تیم های مدعی حضور داشته باشد.

پیکان 2 – شهرداری گنبد 3

دو تیم بالا نشین پیکان و شهرداری گنبد در این هفته رقابت جذابی را در خانه والیبال تهران برگزار کردند. در این دیدار جذاب و نزدیک که در پایان ست چهارم با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید، در نهایت تیم مهمان موفق شد در تهران دومین برد خود را کسب کند و پیکان را شکست دهد.

شهروند اراک 3 – خاتم اردکان 2

شهروند اراک باز هم در خانه درخشید و موفق شد برد با ارزشی را کسب کند. اراکی ها در این هفته میزبان تیم پر ستاره خاتم اردکان بودند و موفق شدند در پایان یک ماراتن زیبا و حساس تیم بالا نشین خاتم را شکست دهند تا به این ترتیب یک برد با ارزش در خانه کسب کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز