خبرگزاری کار ایران

هفته چهارم لیگ برتر والیبال کشور؛

تقابل رقبای سنتی در آمل/عطایی محکوم به برد

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۶۷۸

در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور نماینده مازندران در آمل به مصاف نماینده ارومیه خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، تیم والیبال کاله مازندران پس از دو پیروزی و متحمل شدن یک شکست،عصر فردا از ساعت ۱۶ در سالن پیامبر اعظم(ص) شهر آمل به مصاف رقیب نه چندان قدرتمند ارومیه خواهد رفت.

دیدارهای کاله آمل و شهرداری ارومیه همواره مملو از حاشیه و از نگاه والیبال دوستان جذاب بوده است ،اما به دلیل موانع قانونی بوجود آمده برای شهرداری های کشور در جهت تیمداری در ورزش، تیم والیبال شهرداری ارومیه هم با این قانون،فشار زیادی را متحمل شده است.

ارومیه ای ها که با تیم دومشان، شهرداری جوان ارومیه، به لیگ برتر صعود کرده بودند سعی کردند با فروش این امتیاز به کارخانه درنا، کمی از مشکلات مالیشان را برطرف کنند.

اما با مخالفت دستگاه های اجرایی، باشگاه شهرداری ارومیه نتوانست تیم خوبی را برای مسابقات لیگ برتر آماده کند و با این اوصاف این تیم ریشه دار از گزینه های اصلی سقوط به لیگ دسته اول محسوب می شود.

در طرف دیگر میدان کاله ای ها ،مثل سالیان گذشته یک تیم جوان و با انگیزه را روانه مسابقات کرده اند.

آنها در دوبازی نخست خود دربرابر پیام مشهد و شهرداری تبریز به پیروزی دست یافتند اما در هفته سوم با نتیجه شوک برانگیز سه بر صفر مغلوب شهروند اراک شدند.

بهروز عطایی سرمربی کاربلد کاله نحوه قرعه کشی این مسابقات را دلیل اصلی این شکست دانست و گفت: متاسفانه قرعه ما به گونه ایی رقم خورده که

درهرهفته ایی که مسابقه داریم حریفمان با قرعه استراحت هفته گذشته را سپری کرده اند.

با توجه به اینکه مسابقات لیگ برتردر این فصل با فشردگی زیاد ، هرسه روز یک بار برگزار می شود، این قرعه کار ما را بسیار دشوار کرده است ،چراکه حریفان مان با یک هفته استراحت به دیدار مان خواهند آمد.

به گزارش ایلنا،در جدول رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور؛تیم کاله مازندران با دو پیروزی و یک شکست با کسب ۵ امتیاز در رده هفتم جدول و شهرداری ارومیه با ۲ شکست و بدون امتیاز در کنار تیم های آذربایجانی شهرداری تبریز و درنا ارومیه قعرنشین است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز