خبرگزاری کار ایران

انصاری فرد: بی صبرانه منتظر اولین بازی ام برای ناتینگهام هستم/ شغلم گلزنی است؛ خودم را فضاوت نمی کنم

asdasd
کد خبر : ۶۸۷۹۰۲

مهاجم ایرانی ناتینگهام فارست درباره پیوستنش به این تیم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، کریم انصاری فرد ستاره 28 ساله تیم ملی ایران امروز قرارداد دو ساله ای را تا تابستان 2020 با نیتینگهام فارست به امضا رساند. او در گفت و گو با سایت باشگاه اظهار داشت: افتخار می کنم که عضوی از باشگاه ناتینگهام فارست هستم.

وی در ادامه افزود:‌ واقعا خیلی خوشحال هستم که با این تیم قرارداد امضا کردم. اینجا یک باشگاه تاریخی است. فکر می کنم این یک فصل فوق العاده برای من خواهد بود تا بتواند یک فصل خوب را داشته باشم. سعی می کنم بهترین بازی هایم را انجام بدهم و 100 درصد توانم را در هر مسابقه بگذارم. بی صبرانه منتظرم و نمی توانم تا شروع اولین مسابقه تحمل کنم تا در زمین ناتینگهام به میدان بروم و برای این تیم بازی کنم.

مهاجم ایرانی ناتینگهام همچنین خاطرنشان کرد: می دانم که فوتبال انگلیس یکی از بهترین لیگ های دنیا است و می دانم که چقدر مسابقات سخت و دشوار است. بازی های زیادی در این فصل وجود دارد و قطعا این مسابقات خیلی دشوار خواهد بود. آماده ام که سخت ترین تمرینات را انجام دهم و بهترین هایم را در هر مسابقه به نمایش بگذارم.

 وی در پایان گفت: هرگز خودم را قضاوت نمی کنم اما تنها چیزی که می توانم به هواداران قول بدهم این است که در هر بازی نهایت تلاشم را خواهم کرد و همه چیزم را در هر بازی می گذارم. امیدوارم که می توانم خوشحالشان کنم. در پست فوروارد هستم و طبیعتا شغل من گلزنی است. به هم تیمی هایم کمک می کنم تا آنها هم بهترینشان را در زمین انجام دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز