خبرگزاری کار ایران

تغییر مسیر کریم در دقیقه 90؛ از انگلیس به ترکیه؟

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۵۸۰

انصاری فرد مورد توجه باشگاه گالاتاسرای ترکیه قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، باشگاه گالاتاسرای در آخرین دقیقه و در صورت موافقت فدراسیون فوتبال ترکیه کریم انصاری‌فرد را به خدمت خواهد گرفت.

باشگاه گالاتاسرای با تکیه بر قوانین لیگ‌های معتبر اروپایی همانند آلمان، ایتالیا و روسیه که برخی از باشگاه‌ها می‌توانند با موافقت‌نامه فدراسیون فوتبال کشورشان با وجود پایان زمان فصل نقل‌وانتقالات بازیکن جدیدی را جذب کنند امیدوار به عقد قرارداد با کریم انصاری‌فرد، ملی‌پوش ایرانی است. نامه باشگاه گالاتاسرای به فدراسیون فوتبال ترکیه ارسال شده و در صورت اخذ موافقت‌نامه ویژه قرارداد ملی‌پوش ایرانی منعقد خواهد شد.

کریم انصاری‌فرد تا روز پایانی فصل نقل‌وانتقالات تابستانی (2018/8/31) تحت قرارداد باشگاه المپیاکوس یونان قرار داشت و پس از این تاریخ بازیکن آزاد محسوب می‌شود. باشگاه گالاتاسرای با اشاره به این موضوع و موافقت‌نامه ویژه فدراسیون‌های فوتبال اروپایی قصد دارد تا مهاجم فصل گذشته المپیاکوس را جذب کند.

این در حالی است که باشگاه ناتینگهام فارست و آیتور کارانکا (سرمربی) تیم انگلیسی از توافق با کریم انصاری‌فرد برای عقد قرارداد خبر دادند. تیمی که در چمپیونشیپ انگلیس بازی می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز