خبرگزاری کار ایران

داداش‌زاده: فوتبال پایه در تهران پولی شده است / نباید از مربیان خارجی در فوتبال پایه استفاده کرد

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۹۸۶

بهزاد داداش زاده می‌گوید مسئولان فوتبال باید به مردم توضیح دهند که تعیین کننده سرمربی پایه بر چه اساسی است.

به گزارش ایلنا، برنامه "ورزش بدون ویرایش" رادیو گفت و گو با موضوع ناکامی های پی در پی تیم های ملی پایه ای و تحلیلی بر آن با حضور بهزاد داداش زاده مربی تیم های فوتبال پایه روانه آنتن شد.

بهزدا داداش زاده در موردشرایط فوتبال پایه در ایران اظهار داشت: مشخص نیست افراد در کمیته جوانان با چه سوابقی و بر چه اساسی حاضر می شوند. متاسفانه بیشتر اساتید تئوریک هستند. ما از آقای تاج تقاضا می کنیم که به فوتبال پایه توجه کنند تا فوتبال ایران متحول شود. در حال حاضر اکثر باشگاه ها در پایه ضعیف هستند و تنها یک یا دو باشگاه وجود دارد که در پایه قوی اند اما در سطح پایین قرار دارند. همیشه یک شعاری در فدراسیون فوتبال وجود و آن هم اینکه مربی خارجی با دلار اما مربی ایرانی رایگان کار کند. درحالیکه باید به مربی پول داد و از او مطالبه کرد تا باعث فساد در فوتبال پایه نشود. 

داداش زاده همچنین یادآور شد: فوتبال پایه تهران فقط پولی شده است یعنی هر کسی که پول داشته باشد بازی می کند. با این شرایط مربی چگونه می تواند بازیکن انتخاب کند. اگر در پایه پرسپولیس و استقلال همیشه قوی عمل کنیم و بازیکن از پایه به بزرگسال برسد قطعاً فوتبال رونق خواهد گرفت. اما متاسفانه در سال های اخیر شاهد این موضوع نبودیم.امیدوارم با ورود آقای مومنی و پنجعلی به پرسپولیس و استقلال شاهد اتفاقات خوبی باشیم. ما جوانان بسیار خوبی داریم که سرمایه فوتبال کشور هستند و دسترسی به آنها هم آسان است اما از نظر مالی مشکل دارند و همین موضوع باعث می شود نتوانند به خوبی در این عرصه رشد کنند.  

وی افزود: معتقدم وجود مربی خارجی برای تیم های بزرگسالان به دلیل رسیدن به بلوغ کامل مشکلی ندارداما در فوتبال پایه مربیان باید بومی و ایرانی باشند چراکه این افراد از بازیکنان شناخت خوبی دارند.اکثر مربیان در فوتبال پایه تهران نیاز مالی دارند و متاسفانه بازیکن با استعداد بی پول جایی ندارد. در حال حاضر وضعیت شهرستان ها نیز از تهران بدتر شده و مسبب آن هیئت فوتبال ها هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز