خبرگزاری کار ایران

جولان دسته دومی‌ها و لیگ آزادگانی‌ها برای ربودن جام

هر آنچه که از جام حذفی 98-97 باید بدانید

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۶۹۰

جام حذفی فوتبال ایران در فصل 98-97 به مراحل حساس خود نزدیک می‌شود و تیمهای مدعی به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش ایلنا، در تک بازی باقیمانده از مرحله‌ی یک هشتم نهایی جام حذفی تیم پرسپولیس پنجشنبه در ورزشگاه آزادی میزبان تیم نود ارومیه خواهد بود و به نظر می‌رسد کار سختی برای گذشتن از سد این تیم نخواهد داشت. این تیم به دلیل تراکم بالای بازیهای خود و حضور در لیگ قهرمانا آسیا بازی خود در این مرحله را با تاخیر و در تاریخ 26 مهرماه انجام خواهد داد.

قبل از مرحله‌ی یک شانزدهم نهایی سه مرحله از مسابقات انجام شد و تیمهای مختلفی از سطوح مختلف فوتبال کشور کشور به مصاف هم رفتند.

تیمهای لیگ برتری نیز در مرحله‌ی یک شانزدهم نهایی به جمع این تیمها اضافه شدند و به رقابت با یکدیگر پرداختند.

از مسابقات مهم و حساسی که در ان مرحله برگزار شد می‌توان به جدال استقلال تهران و نفت مسجدسلیمان پرداخت که استقلال موفق شد به سختی و در وقتهای اضافه مسابقه با تک گل روح‌الله باقری به برتری رسیده و جواز حضور در مرحله‌ی بعد را نیز کسب کند. پدیده مشهد که در لیگ برتر نتایجی شگفت انگیزی گرفته توانست تیم مدعی ذوب‌آهن را در اصفهان مغلوب کند و به دور بعد صعود کند. تراکتورسازی تبریز نیز که سخت به دنبال قهرمانی در این رقابتها بود در همان بازی اول قافیه را به نفت آبادان باخت و در ضربات پنالتی مغلوب این تیم شد و نتوانست به مرحله‌ی بعد صعود کند.

نتایج مرحله‌ی یک شانزدهم به شرح ذیل می‌باشد:

هر آنچه که  از جام حذفی 98-97 باید بدانید

در مرحله‌ی یک هشتم نیز تاکنون شش مسابقه انجام شده و تیمهای داماش گیلان، نفت‌آبادان، پدیده‌مشهد، مس‌کرمان، سپاهان و ماشین سازی با غلبه بر حریفان خود به جمع 8 تیم برتر این رقابتها راه یافتند.

در یکی از دیدارهای حساس این مرحله سپاهان در اصفهان به مصاف نساجی رفت که در ضربات پنالتی توانست تیم پرهوادار قائم‌شهری را از پیش رو بردارد. در دو دیدار باقی مانده از این مرحله استقلال به مصاف سایپا خواهد رفت و سپیدرود با برنده‌ی پرسپولیس و نود پیکار خواهد کرد تا 8 تیم برتر این دوره از رقابتها مشخص شود.

نتایج رقابتهای یک هشتم نیز به شرح ذیل می‌باشد:

هر آنچه که  از جام حذفی 98-97 باید بدانید

باید دید چه تیمی خواهد توانست علاوه بر قهرمانی در رقابتهای جام حذفی سهمیه‌ی حضور مستقیم در لیگ قهرمانان آسیا در فصل بعد را کسب کند.

استقلال تهران سال گذشته با هدایت وینفردشفر توانست در خرمشهر و در فینال این رقابتها خونه به خونه بابل رابا یک گل شکست داده و قهرمان شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز