خبرگزاری کار ایران

واکنش امور بین‌الملل فدراسیون فوتبال به پیشنهادات بازی با تیم ملی

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۳۵۴

رییس دپارتمان امور بین الملل فدراسیون درباره پیشنهادات برگزاری بازی‌های دوستانه با تیم ملی فوتبال کشورمان توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حمیرا اسدی، رییس دپارتمان امور بین الملل فدراسیون فوتبال عنوان کرد:برای برگزاری دیدارهای تدارکاتی با تیم ملی فوتبال،کلیه مکاتبات و پیشنهادات از طریق ایمیل رسمی به فدراسیون فوتبال ارائه می گردد. به دنبال آن فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی نسبت به انجام برگزاری این دیدارها اعلام نظر می کنند.

وی افزود:قابل توضیح است که برهمین اساس پیشنهاد برگزاری بازی های دوستانه مقابل تیم های ملی کلمبیا و آرژانتین با تیم ملی فوتبال ایران به فدراسیون فوتبال ایران ارسال شده  که این موضوع  مانند سایر پیشنهادات دیگر در حال بررسی است.نکته مهم دراین باره اینکه در نامه ارسالی درخواست زمان برگزاری بازی های پیشنهادی  در ماه مارچ  2019 ، یعنی پس از پایان رقابت های جام ملت های امارات است.طبعا بررسی چنین پیشنهادی به زمان بیشتری نیاز دارد و لازم است با نظر مسولین فدراسیون و سرمربی  تیم ملی نسبت به تصمیم گیری در چنین مواردی بر اساس برنامه های تیم ملی و اهداف مورد نظر اقدام لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز