خبرگزاری کار ایران

احتمال لغو دیدار ایران - مراکش/ اماراتی‌ها پاسخی به فدراسیون فوتبال ایران نمی‌دهند!

زمان و مکان دقیق برگزاری دیدار دوستانه ایران و مراکش مشخص نیست و احتمال لغو این بازی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در حالی که سایت فیفا روز 17 دی‌ماه را زمان برگزاری دیدار ایران و مراکش اعلام کرده است، بر اساس اعلام همین سایت تیم ملی مراکش روز 15 دی‌ماه در دیدار دوستانه مقابل بورکینافاسو قرار می‌گیرد.

نکته قابل تامل در اینباره این است که مسلما تیم ملی مراکش نمی‌تواند روز 15 دی‌ماه در مراکش با بورکینافاسو بازی کند و دقیقا دو روز بعد با تیم ملی ایران در امارات بازی کند. اگر هم این اتفاق رخ بدهد قطعا این دیدار سودی برای تیم ملی ایران نخواهد داشت چرا که تیم ملی مراکش به دلیل خستگی نمی‌تواند با تمام نیرو مقابل تیم ایران بازی کند.

مسئله بعدی این است که زمان و محل برگزاری دیدار دوستانه‌ ایران و مراکش مشخص نیست. مسئولان فدراسیون فوتبال ایران، امارات را برای محل برگزاری این دیدار انتخاب کرده‌اند اما کارشکنی مسئولان فدراسیون فوتبال امارات باعث شده است برگزاری این دیدار در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد. مسئولان فدراسیون فوتبال ایران معتقدند برای برگزاری این دیدار بارها با اماراتی‌ها نامه‌نگاری کردند اما اماراتی‌ها پاسخ روشنی به آنها نداده‌اند.

با این وجود احتمال لغو این بازی وجود دارد و باید منتظر ماند و دید آیا مسئولان فدراسیون، کشور دیگری را برای برگزاری اردو تیم ملی انتخاب می‌کنند یا خیر. کشوری که البته باید با نظر کی‌روش انتخاب شود.

 

کد خبر : ۴۴۳۲۰۹