خبرگزاری کار ایران

استرتن چوک:

برانکو ممکن است سرمربی بعدی ایران باشد؛ 3 صبح با ماشین جلوی او را گرفتند/ مردم مطمئن هستند پرسپولیس قهرمان ایران می شود

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۳۳۷

مربی اسبق پرسپولیس درباره برانکو ایوانکوویچ و پرسولیس صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، استرتن چوک، دستیار پیشین پرسپولیس که از این تیم جدا شده درباره برانکو ایوانکوویچ و حضور چندین ساله در تیم پرسپولیس توضیح داد و اظهار داشت: فوتبال پرطرفدارترین ورزش در ایران است و فوتبالیست‌ها به عنوان ستاره در جامعه ایران شناخته می شوند و پرسپولیس نیز رئال مادرید آسیا است. برانکو محبوب ترین شخص در فوتبال ایران است. یک بار ساعت ۳ بامداد یک خودرو متوجه حضور برانکو شد. ناگهان متوقف شد و ۳ جوان به سرعت از خودرو پیاده شدند و فریاد می‌زدند برانکو .. برانکو. آنها شروع به گرفتن عکس کردند و فهمیدیم نزدیک به ۳۰ نفر دیگر دور ما جمع شدند و مجبور شدیم آن موقع با هواداران عکس بیندازیم. یا برای مثال وقتی که قرار است به رستوران برویم باید از قبل با رستوران هماهنگ کنیم تا خلوت باشد و وقتی به آنجا می رویم، باید با آشپز، همسر و فرزندانش که ساعت ها منتظر بودند عکس بگیریم و در ادامه در آرامش غذا بخوریم. اینها همه نشان می‌دهد که او از چه جایگاهی در بین هواداران برخوردار است.

دستیار پیشین برانکو در ادامه گفت: برانکو می‌داند چطور با این محبوبیت کنار بیاید و مشکلی ایجاد نشود. او شهروند افتخاری تهران است. وقتی کیتاروویچ رئیس جمهور کرواسی به ایران آمد، او از طرف رئیس جمهور ایران به عنوان مهمان ویژه دعوت شد. همه این ها اتفاقات خوبی است که برای برانکو رخ داده است. البته این ها باعث ایجاد فشار نیز می شوند ولی برانکو به خوبی توانسته این شرایط را مدیریت کند. او ممکن است سرمربی بعدی تیم ملی ایران شود. چیزهای زیادی درباره این موضوع نوشته شده است.

دستیار سابق پرسپولیس در ادامه درباره عملکرد پرسپولیس در لیگ قهرمانان گفت: تیم های غرب آسیا هزینه زیادی صرف خرید بازیکنان گرانقیمت می کنند و بازیکنان بزرگی به تیم می آورند و از بودجه زیادی نیز برخوردار هستند. خوشحالم که پرسپولیس در این مرحله توانست السد را شکست دهد. من بعد از بازی با السد با برانکو در ارتباط بودم. می‌دانم آنجا هواداران خیلی خوشحال هستند. برانکو نیز با دوستان نزدیک و دستیارانش در آپارتمان خود جشن گرفت. شاید باور نکنید ولی در ایران همه مطمئن هستند که پرسپولیس قهرمان آسیا می شود. مثل این است که فکر کنیم برای باشگاه های کرواسی طبیعی است که در فینال لیگ قهرمانان بازی کنند. می‌دانید که تحریم های آمریکا علیه ایران وجود دارد و فوتبال وسیله ای برای مردم است که خوشحال باشند. پرسپولیسی ها هنوز در مرحله یادگیری هستند و در کنار برانکو انگیزه زیادی دارند. بازیکنان نیز به مربی خود احترام می گذارند و سعی می کنند بهترین بازیهای خودشان را به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز