خبرگزاری کار ایران

وضعیت نوراللهی برای بازی فینال مشخص نیست

برانکو: حق نداریم هیچ بازی را از دست بدهیم/ عالیشاه اگر مشکل داشت قراردادش توسط AFC ثبت نمی شد

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۱۶۶

سرمربی پرسپولیس درباره دیدار با سایپا صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سایپا در خصوص این بازی، گفت: هنوز در وضعیت خیلی شادابی هستیم چرا که برد مقابل السد به برتری رسیدیم. اما الان بازی‌های لیگ پیش‌روی ما است و بازی‌های لیگ به همان اندازه برای ما جالب توجه و جذاب است.

سرمربی تیم پرسپولیس ادامه داد:بازی‌های لیگ برای من جذابیت خودش را دارد حق نداریم هیچ بازی را از دست بدهیم، فردا به دنبال سه امتیاز جدید هستیم. خودتان می‌دانید که تجربه بدی تا به حال با سایپا داشته‌ایم هدف سایپا قرار گرفتن بین سه تیم بالای جدول است تا به لیگ قهرمانان راه پیدا کند، دوره نقل و انتقالات خوبی بسته‌اند و بازیکنان خوبی را گرفته‌اند. با وجود جدایی قلی‌زاده از سایپا و صحبت‌هایی که اطراف این تیم است سایپا از پارسال خیلی بهتر است. می‌دانید که این تیم با توجه به اینکه ما به فینال آسیا رفته‌ایم و خستگی بازیکنان ما به دنبال بردن ما  است. 

وی ادامه داد: ما به دنبال برد در بازی فردا هستیم و می‌خواهیم ثابت کنیم که وضعیت خوبی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا داریم. درباره سایپا باید بگویم که این تیم باثبات است و فردا با ترکیب همیشگی‌اش بازی می‌کند از نظر مالی هم آنها وضعیت بهتری نسبت به سایر تیم‌های ایرانی دارند و باثبات‌تر هستند. درباره علی دایی هم که دیگر نیازی به صحبت نیست او به عنوان یک بازیکن سابق و مربی همیشه به دنبال برد و قهرمانی است و دایی مایه افتخار است. فردا انتظار بازی سختی داریم و از ما احمد نوراللهی به دلیل مصدومیت غایب است که حضورش در فینال آسیا هم جای سؤال دارد. سیامک نعمتی هم مشکل کوچکی دارد اما جزو ترکیب ما است.حسین ماهینی هم خوشبختانه عمل جراحی خوبی داشت و جا دارد از دکتر کیهانی پزشک معالجش تشکر کنم. برخلاف همه خستگی‌ها بازیکنانم در تمرین امروز اثبات کردند که فردا آماده بردن هستند. 

برانکو در مورد زمین تختی بسیار ناهموار است، گفت: متأسفانه ما هیچ کاری از دستمان برنمی‌آید، من بازی استقلال و سایپا را در آن زمین دیدم واقعا وضعیت زمین خراب است، نمی‌دانم شرایط برای بازی‌مان مناسب خواهد بود. نمی‌دانم که چه بگویم زمین مناسب خواهد بود یا نه.

وی در مورد اینکه ظاهراً باشگاه السد قطر به خاطر عالیشاه در پرسپولیس اعتراض کرده گفت: من از این وضعیت به طور دقیق خبری ندارم اما اگر منطقی نگاه کنیم اگر خود فدراسیون مشکلی داشت قرارداد او را ثبت نمی‌کرد و AFC هم قراردادش را ثبت نمی‌کرد و اجازه بازی نمی‌داد اما در مورد این سؤال پندار خمارلو مدیر رسانه‌ای تیم بهتر می‌تواند جواب بدهد. 

خمارلو در این مورد گفت: خبر عالیشاه خوشبختانه در خبرگزاری‌های رسمی ما نبود و بحث‌هایی بود که در کانال‌های هواداری در مورد بازی مطرح شد. ما با توجه به اتفاقی که برای مهدی طارمی رخ داد برای ثبت قرارداد عالیشاه و ادامه بازی او در پرسپولیس استعلام‌های لازم را اخذ کردیم. حامد مؤمنی در فدراسیون فوتبال استعلام‌های لازم را از سازمان لیگ و کمیته تعیین وضعیت گرفت و مشکلی برای ثبت قرارداد نداشت و فقط یک مسأله بود که گفته می‌شد در خبری آمده عالیشاه قراردادش را با پرسپولیس حذف کرده و دوباره با ما قرارداد امضا کرده است. این در حالی است که عالیشاه اصلا قراردادش را پرسپولیس فسخ نکرد بلکه به خاطر سربازی او از تیم ما جدا شد و بعد دوباره به پرسپولیس برگشت و قراردادش فسخ نشده است. ما این همه در لیگ قهرمانان آسیا بازی داشته‌ایم. تیم‌ها هم اطلاع داشتند و می‌توانستند اعتراض کنند. من با مؤمنی هم صحبت کردم، آقای مؤمنی گفت استعلام‌ها را گرفته و شکایتی هم از السد AFC انجام نشده است اما برخی که در زمین نمی‌توانند حریف پرسپولیس شوند در خارج از زمین می‌خواهند چنین کاری بکنند.

برانکو در تکمیل حرف‌های مدیر رسانه‌ای پرسپولیس گفت: وقتی چنین خبری در رسانه‌ها است باشگاه‌ها می‌توانند شکایت کنند، باشگاه شاکی 24 ساعت بعد از بازی می‌تواند شکایت خود را اعلام کند و 48 ساعت بعد قراردادش را ثبت کند. احتمالاً رفیقان ما چنین اطلاعاتی داده‌اند. 

سرمربی تیم پرسپولیس درباره اینکه با توجه به فینالیست شدن پرسپولیس در آسیا شاید روی تفکر بازیکنان برای بازی‌های لیگ اثرگذار خواهد بود، اظهار داشت: این نه فقط برای پرسپولیس بلکه در کل دنیا همین است که تیمی که به فینال می‌رود و در آستانه فینال قرار دارد دچار این مشکل می‌شود. بعد از فینال هم هر تیمی به این مشکل می‌خورد اما این مشکل برای بازیکنان من نیست بلکه برای محیط اطراف مثل رسانه‌ها، خانواده، باشگاه و هواداران است که جو می‌دهند به همین دلیل ما دوشنبه به دبی می‌رویم و دو روز در آنجا اقامت می‌کنیم و سپس راهی توکیو می‌شویم.

وی درباره مشکلات زمین ورزشگاه تختی و اینکه احتمال مصدومیت بازیکنان وجود دارد و در این شرایط تیم اصلی را به میدان می‌فرستید یا نه ادامه داد: فعلاً بهترین ترکیب را در زمین می‌گذاریم، طبیعی است که سایپا برای برد می‌آید و توجهی به خستگی ما نمی‌کند و به این فکر نمی‌کنند که ما در فینال آسیا هستیم. آنها می‌خواهند ببرند و این منطقی است اما ما هم می‌خواهیم پیروز شویم و بحث مصلحتی نداریم. السد قطر برای بازی با ما 10 روز بازی‌هایش را عقب انداخت اما ما در جام حذفی بازی کردیم چون فکر می‌کنم انجام این بازی‌ها بهترین شرایط برای آمادگی یک تیم است بعد از بازی با سایپا به اندازه کافی وقت داریم تا ریکاوری کنیم اما بحث اختلاف ساعت برای ما مشکل‌ساز است و تطبیق با شرایط جوی سخت است چرا که به شرق کره زمین می‌رویم اما بازیکنانم جوان و ورزشکار هستند و با این شرایط کنار می‌آیند. 

وی درباره اینکه چرا پرسپولیس با پرواز چارتر به ژاپن نمی‌رود، افزود: ما قبل از بازی با السد برای سفر به کره جنوبی و یا ژاپن برنامه‌ریزی کردیم و با پزشکان هماهنگی انجام دادیم که به بهترین نحو اختلاف ساعت بازیکنان را پشت‌سر بگذارند.

بعد از صحبت‌های برانکو، پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره موضوع پرواز چارتر اظهار داشت: اولویت ما پرواز چارتر بود اما کار به جایی نرسید که حتی ببینیم هزینه‌هاچقدر می‌شود هواپیمای ایران ایر و ماهان می‌توانند این مسافت طولانی را طی کنند اما دو مشکل وجود داشت یکی بحث ترافیک پروازها به دلیل اربعین و دیگری اینکه شرکت‌ها برای این سفر اعلام آمادگی نکردند. چرا که شاید مشکلات سوخت وجود داشته باشد. بعد از آن بود که برانکو گفت، در رفت و برگشت به دبی برویم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز