خبرگزاری کار ایران

وظیفه من نیست برای تمدید با بازیکن صحبت کنم

مظلومی: حسینی بچه‌ استقلال است و تمدید می کند

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۸۴۱

پرویز مظلومی سخنگوی کمیته فنی استقلال دیروز سر تمرین استقلال حاضر شد و جلسه‌ای را هم با برخی بازیکنان تیم داشت

به گزارش ایلنا، پرویز مظلومی سخنگوی کمیته فنی استقلال دیروز سر تمرین استقلال حاضر شد و جلسه‌ای را هم با برخی بازیکنان تیم داشت. اگرچه برای مدیر فنی که سر تمرین برود حرف درمی‌آورند اما او اطمینان می‌دهد به دعوت خود شفر رفته است.

روز گذشته در تمرین استقلال حضور داشتید؟

به خواست خود شفر در تمرین حضور یافتم. او از ما دعوت کرده بود که به تمرین برویم و ما هم اجابت کردیم. هم تجدید خاطری بود با شاگردانی که پیش از این با آنها در استقلال کار کرده بودم و هم اینکه دلم واقعا برای رفتن سر تمرین تنگ شده بود. تمرین شادابی را شاهد بودم. بچه‌ها با انگیزه تمرین می‌کردند و نکته‌ای که توجه مرا به خودش جلب کرد، یکرنگی جوان‌ها بود که در تمرین با تلاش زیادی حاضر بودند. همچنین باتجربه‌های تیم که خیلی هوای جوانان را داشتند.

برخورد شفر با شما چطور بود؟

 ما با هم دقایقی صحبت کردیم. او به استقبال ما آمد. نگرانی‌هایی داشت که به حق بود. او می‌گفت خشونت در فوتبال ایران زیاد است و داوران کمتر از کارت قرمز استفاده می‌کنند. او می‌گفت جوانان تیم مرا می‌زنند و نگران بود.

برخورد خیلی گرمی هم با روزبه چشمی داشتید؟

خب روزبه شاگرد خودم در استقلال بود. خودم او را به تیم آوردم. بازیکنان وقتی مرا دیدند تمرین را قطع کردند و با احترام سمت من آمدند و خوشامد گفتند. من چشمی را خیلی دوست دارم. یک تیکه همیشه به او می‌اندازم که خودش و بازیکنان تیم می‌دانند. این تیکه من هم خیلی معروف است.

شایعه شده بازیکنان استقلال از مشکلات مالی دلخور هستند؟

من یک چیزی را باید بگویم و آن هم این است که هواداران بدانند مشکلات مالی در تیم زیاد است. فتحی هم به عنوان سرپرست باشگاه در حال  حل کردن این مشکل است. زمانی که AFC به استقلال بابت بدهی‌ها ضرب‌الاجل داد، مسوولان باشگاه خیلی تلاش کردند و این مشکل را حل کردند و همین باعث شد که باشگاه خالی شود. اسپانسر الان باید به تیم کمک کند و مشکلات را حل کند. بچه‌های تیمم هدفشان این است که بهترین عملکرد را داشته باشند تا هواداران خوشحال باشند.

استقلال باید در ادامه لیگ به مصاف سپاهان برود.

بازی خیلی سختی است. سپاهان تیم بسیار خوبی است آنها مدعی قهرمانی هستند. نتایج خیلی خوبی هم در این فصل گرفته‌اند. امیر قلعه‌نویی هم شناخت خیلی خوبی از استقلال دارد اما چیزی که برای من خیلی جالب بود شفر از بازیکنان سپاهان شناخت کاملی داشت و آنالیز خوبی از این تیم انجام داده بود. بازیکنان 3 برد آورده‌اند و نمی‌خواهند در این موفقیت‌هایشان وقفه بیفتد. خدا را شکر که مصدومان تیم هم به این بازی رسیده‌اند و تیم با نفرات کامل تمرین می‌کرد.

معمولا سرمربیان دوست ندارند اعضای کمیته فنی‌شان در تمرینات تیم حاضر شوند؟

شفر یک مربی حرفه‌ای است و این چیزها برایش عادی است. او از ما استقبال کرد که در تمرین حاضر شویم و طرز فکرش هم این بود که رفتن ما به بازیکنان روحیه می‌دهد.

برای تماشای بازی استقلال به ورزشگاه خواهید رفت؟

هنوز در این باره تصمیمی نگرفته‌ام ولی خیلی دوست دارم که این بازی زیبا و حساس را از نزدیک تماشا کنم.

این روزها هواداران استقلال نگران تمدید قرارداد حسین حسینی با تیم هستند. با او دراین باره صحبت نکردید؟

وظیفه من نیست که با بازیکنان صحبت کنم اما باید بگویم هواداران نگران نباشند. حسینی بچه‌ این باشگاه است و استقلال را دوست دارد و مطمئن باشید تمدید خواهد کرد. اما الان هم زود است و تازه 8 هفته از لیگ گذشته است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز