خبرگزاری کار ایران

مظلومی:شفر گفت نیازی به مربی جدید ندارد/ در هر دو دیدار مقابل سایپا محکوم به برد هستیم

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۸۷۵

پرویز مظلومی سرمربی سابق استقلال و سخنگوی کمیته فنی این باشگاه از حضور شفر در جلسه کمیته فنی خوشحال بوده و معتقد است این اعضا در راستای موفقیت آبی‌پوشان گام خواهند برداشت.

به گزارش ایلنا،پرویز مظلومی سرمربی سابق استقلال و سخنگوی کمیته فنی این باشگاه از حضور شفر در جلسه کمیته فنی خوشحال بوده و معتقد است این اعضا در راستای موفقیت آبی‌پوشان گام خواهند برداشت.

با سخنگوی کمیته فنی در خصوص حضور شفر در این جلسه، شایعه حضور نفر جدید در کادرفنی و همچنین برد تیم ملی مقابل بولیوی صحبت کردیم. گفت و گوی او با ایلنا را در ادامه بخوانید:

*در جلسه کمیته فنی شفر حضور یافت در این باره صحبت کنید؟

جلسه کمیته فنی بسیار خوب برگزار شد برخلاف شایعات شفر ارتباط خیلی خوبی را با اعضای کمیته داشت و پیش‌بینی من این است که او در آینده ارتباط بهتری را هم با بچه‌ها برقرار کند. ما به او گفتیم هدف ما کمک به استقلال است او هم این موضوع را پذیرفت و به یکدیگر قول دادیم که در راستای موفقیت استقلال گام برداریم.

*در این جلسه صحبت از حضور نفر جدید به کادرفنی نشد؟

در این جلسه اصلا بحثی در این خصوص مطرح نشد. آقای شفر به ما اعلام کرد که فعلا نمی‌خواهد مربی به کادرش اضافه کند و مقرر گردید اگر روزی وی چنین قصدی را داشت به ما اعلام کند در کمیته فنی در خصوص این موضوع بحث کنیم.

*شما در مصاحبه‌هایتان گفته بودید اگر بازیکنی به خاطر به استقلال بیاید باید در کمیته فنی در خصوصش صحبت شود؟

اتفاقاً خود شفر هم از ما خواست اگر بازیکن خوبی را در فوتبال ایران می‌شناسیم به وی اعلام کنیم. وی در خصوص آن فرد تحقیق کند تا اگر نیاز به جذب وی شد این مسئله در کمیته فنی مورد بررسی قرار بگیرد.

*استقلال فردا باید به مصاف سایپا برود.

بازی سختی است و سایپا تیم خوبی است و همیشه مقابل استقلال عملکر دخوبی داشته. مشکل بزرگ این است که این بازی در زمین ناهموار ورزشگاه تختی برگزار می‌شود و ای کاش بازی در ورزشگاه آزادی بود تا کیفیت بهتری را از هر دو تیم شاهد باشیم. کسب دو برد متوالی شرایط استقلال را بهتر کرده و اگر بتواند در مقابل سایپا هم پیروز شود به صدر جدول نزدیک‌تر خواهد شد.

*در جام حذفی هم باید به مصاف سایپا بروید. کدامیک از این دو دیدار اهمیت بیشتری دارد؟

به نظر من هر دو دیدار یک اندازه اهمیت دارد. اگر در لیگ پیروز شویم به رتبه‌های بالای جدول می‌رسیم و اگر در جام حذفی هم پیروز شویم به جمع 4 تیم پایانی راه خواهیم یافت پس در کل متوجه می‌شویم که در هر دو دیدار محکوم به پیروزی هستیم.

*از چه زمانی قرار است در تمرینات استقلال حاضر شوید؟

با شفر در این خصوص صحبت کردیم و از این پس هفته‌ای یک بار یکی از اعضا در تمرینات حضور خواهد یافت تا تمرینات را از نزدیک تماشا کند. قصد ما این است که اگر موردی را مشاهده کردیم با شفر و مدیریت باشگاه در میان بگذاریم.

*دیدار تیم ملی مقابل بولیوی را چطور دیدید؟

تیم ملی عملکرد خوبی را در دیدار مقابل بولیوی داشت. بازیکنان توانستند نمایش خوبی را در این بازی داشته باشند. انجام این بازی‌های دوستانه به تیم ملی کمک می‌کند تا پیش از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به هماهنگی بهتری دست پیدا کنند. بضاعت فوتبال فعلا همین است و باید از همین موجودی فعلا استفاده کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز