خبرگزاری کار ایران

شفر نتیجه اعتماد به بازیکنانش را گرفت

مظلومی: سوءتفاهمات بین کی روش با مربیان برطرف شود

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۷۹۰

مظلومی در خصوص مطالباتش اظهار داشت: چندی پیش صحبتی با افتخاری مدیرعامل استقلال داشتم همچون گذشته ایشان قول داده که مطالبات مرا پرداخت کند؛ من روی قولشان حساب کردم

به گزارش ایلنا، پرویز مظلومی سرمربی اسبق استقلال شرایط این روزهای این تیم را خوب توصیف می‌کند و معتقد است استقلال به خودباوری لازم برای رسیدن به موفقیت رسیده است و سرمربی پیشین آبی‌ها در خصوص شرایط آبی‌پوشان بحث تمدید قرارداد شفر اختلاف کی‌روش با مربیان لیگ برتری و همچنین ماجرای همیشگی طلبش از استقلال صحبت کردیم.

*شرایط استقلال را چطور می‌بینید؟

فکر می‌کنم استقلال این روزها در بهترین دوران فوتبالی خود قرار دارد. شفر نتایج خیلی خوبی را توانسته با استقلال بگیرد. آنها در آسیا عملکرد بسیار خوبی داشتند و توانستند با گذشت پنج هفته از مرحله گروهی صدرنشینی را به دست بیاورند که در کل کار راحتی هم نبود. فکر می‌کنم استقلال با آن شرایطی که هواداران مدنظرشان است رسیده‌اند.

*بازی این تیم مقابل سیاه جامگان  را چطور ارزیابی کردید؟

استقلال توانست در این بازی سه امتیاز را کسب کند. به نظر من ترکیب شفر در این بازی خیلی خوب بود. به نظرم شفر در این بازی بیش از آنکه ریسک کرده باشد نتیجه اعتماد به بازیکنانش را گرفت. آنها عملا تغییر سیستم داده بودند و توانستند با یک سیستم جدید عملکرد خوبی داشته باشند. البته این را هم در نظر بگیرید سیاه جامگان اصلا حریف آسانی نبود. آنها در بازی رفت استقلال را  متوقف کرده بودند  اما در بازی برگشت کادر فنی استقلال به خوبی نقاط ضعف این تیم  را آنالیز کرده بود تا بتواند از همین حربه به پیروزی برسد. شفر نشان داده تیمش براساس برنامه و تاکتیک بازی می‌کند نه براساس فرد خاصی. در این بازی خیلی از بازیکنان استقلال حضور نداشتند اما کمبود هیچ بازیکنی احساس نشد.

*عملکرد کدام یک از بازیکنان استقلال را در این چند وقت مثبت ارزیابی می‌کنید.

فکر می‌کنم سرور جبارف این روزها یکی از آماده‌های زمین است. او در همه جای زمین حضور دارد و همانطور هم که دیدید در بازی مقابل الریان گل اول روی تیزهوشی او به ثمر رسید. روزبه چشمی هم یک بازیکن بسیار توانمند است که هم توانایی بازی در خط دفاعی و هم در خط میانی را دارد و به نوعی عصای دست کادر فنی است.

*فکر می‌کنید استقلال در بازی با الهلال هم پیروز شود؟

کادر فنی استقلال آن‌قدر باهوش است که می‌داند باید به عنوان تیم اول از این گروه صعود کند و در مرحله بعدی کار راحت‌تری را در پیش داشته باشد. رقابت ایران و عربستان همیشه حساس بوده و استقلال باز هم می‌خواهد مقابل نماینده عربستانی پیروز شود. الدحیل قطر یکی از تیم‌هایی است که شاید در مرحله بعدی حریف استقلال باشد و ما برای اینکه با این تیم که یکی از قدرتمندترین تیم‌های آسیاست برخورد نکنیم باید صدرنشین شویم. بازی با الهلال به مراتب سخت تر از بازی با الریان قطر است.

*این روزها بحث تمدید قراداد شفر مطرح است. در این باره چه نظری دارید؟

به نظر من قرارداد شفر را باید هر چه زودتر تمدید کنند تا وی لیست بازیکنان مورد نیازش را به باشگاه ارائه کند. شفر در این مدت نتایج بسیار خوبی گرفته و باید بماند تا کار نیمه تمامش را تکمیل کند. بازیکنان هم آنطور که من می دانم رابطه بسیار خوبی با وی دارند و این بسیار مهم است که یک تیم را به موفقیت برساند. امیدوارم شفر باز هم در ایران بماند.

*در مورد دیگر بحث تمدید قرارداد بازیکنانی چون سرور جباروف و دیگران وجود دارد.

خب باید بازیکنانی که در این فصل عملکرد خوبی داشتند در فصل بعد هم در جمع تیم بمانند. سرور در این فصل یکی از بهترین فصل‌های فوتبالی‌اش را پشت سر گذاشت و باید قراردادش تمدید شود. به غیر از او خیلی از بازیکنان دیگر هم بعد از آمدن شفر عملکرد بهتری داشتند و امیدوارم فصل آینده استقلال مدعی قهرمانی باشد.

*کی‌روش این روزها تعامل خوبی با مربیان لیگ برتر ندارد.

امیدوارم این اختلافات برطرف شود چون کمتر از دو ماه دیگر مسابقات جام جهانی شروع می‌شود و تیم ملی باید با تمام قوا در این مسابقات حضور یابد. کی‌روش باید به بازیکنان ایرانی اعتماد کند چون بیشتر نفرات حاضر در ترکیب را بازیکنان شاغل حاضر در لیگ برتر ایران تشکیل می‌دهند. باید یک جلسه بین وی و مربیان لیگ برتر تشکیل شود تا سوءتفاهمات رفع شود.

*این روزها خودتان مشغول چه کاری هستید؟

خب من از چند تیم پیشنهاد داشتم همین یک هفته پیش از یک تیم پیشنهاد داشتم که قبول نکردم ترجیح می‌دهم این فصل فوتبالی به پایان برسد تا در لیگ آینده سرمربی‌گری را دوباره شروع کنم. دلم برای فوتبال تنگ شده است.

*ماجرای طلبتان از استقلال به کجا رسید؟

چندی پیش صحبتی با افتخاری مدیرعامل استقلال داشتم همچون گذشته ایشان قول داده که مطالبات مرا پرداخت کند. من روی قولشان حساب کردم و امیدوارم این اتفاق بیفتد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز