خبرگزاری کار ایران

با جذب دو بازیکن جدید استقلال در آسیا هم حرف اول را خواهد زد

مظلومی: پیشنهاد می‌کنم چند مربی جوان هم کنار شفر قرار بگیرند تا کار را از وی یاد بگیرند

asdasd
کد خبر : ۶۲۰۲۷۱

پرویز مظلومی سرمربی سابق استقلال معتقد است این تیم بازی سختی را مقابل ذوب اهن در پیش دارد

به گزارش ایلنا ، پرویز مظلومی سرمربی سابق استقلال معتقد است این تیم بازی سختی را مقابل ذوب اهن در پیش دارد. مظلومی در خصوص اخرین شرایط استقلال قهرمانی این تیم در جام حذفی صحبت کردیم

 

* شنیده می‌شود برای گرفتن مطالباتتان با باشگاه استقلال به توافق رسیده‌اید.

من با جواد قراب که از پیشکسوتان استقلال است تلفنی صحبت کردم. قرار شد در دو قسط مطالباتم را بدهم اما جالب است همه زنگ می زنند و می‌گویند وضعت خوب شده به ما شیرینی بده در صورتی که من هنوز هیچ صحبتی در خصوص توافقم با استقلال انجام نگرفته است . آنها به ما گفتند کمی از طلبت را ببخش من هم گفتم دیگر چقدر ببخشم.

 

* استقلال هم توانست عنوان قهرمانی جام حذفی را به دست آورد.

به هواداران استقلال تبریک می‌گویم. این تیم خیلی بازی خوبی را در کنار جام حذفی را به دست آورد. من اعتقاد دارم اگر استقلال در لیگ در ابتدای فصل کمی امتیازات را جمع می‌کرد الان قهرمان لیگ هم شده بود.

 

* به نظر شما استقلال به چند بازیکن جدید نیاز دارد؟

این تیم باید حفظ شود چون این بازیکنان به هماهنگی خیلی خوبی رسیدند و حیف است که ریزش زیای در تیم به وجود آید. با جذب دو بازیکن جدید این تیم در آسیا هم حرف اول را خواهد زد.

 

* استقلال امروز به مصاف ذوب آهن خواهد رفت.

بازی سختی است. ذوب آهن در نیم فصل دوم نتایج خیلی خوبی گرفت آنها در لیگ هم در هر دو بازی رفت و برگشت استقلال را دچار مشکل کردند. امیر شناخت خوبی از استقلال دارد اما استقلال هم نسبت به گذشته فرق زیادی کرده و از نظر تاکتیکی و بدنی به شرایط ایده‌آلی رسیده است. پیش‌بینی‌ام این است که استقلال برنده این بازی خواهد بود.

 

* قرارداد شفر هم تمدید شد.

مبارک باشگاه باشد. ایشان باید برنامه ریزی خیلی خوبی را داشته باشد تا تیم فصل بعد جزو کاندیدای قهرمانی باشد. ایشان باید از سرمایه باشگاه و جوان‌ها استفاده بیشتری بکند. من به باشگاه استقلال پیشنهاد می‌کنم چند مربی جوان هم کنار شفر قرار بگیرند تا کار را از وی یاد بگیرند چون بالاخره شفر یک روزی می رود اما در نهایت چند مربی جوان هم به تجربیاتشان اضافه می‌شود.

 

* بازیکنانی نظیر امید ابراهیمی، سرور جباروف، وریا در پایان فصل قراردادی با تیم ندارند.

ان‌شاءالله همه بازیکنان در استقلالا می‌مانند چون فکر نمی‌کنم جایی بهتر از استقلال پیدا کنند. باشگاه باید هرچه سریع‌تر قرارداد آنها را تمدید کند تا این بازیکنان اسیر بازارگرمی نقل و انتقالات نشوند.

 

* شما یک مهاجم بودید نظرتان در مورد تیام چیست؟

تیام یک گلزن مادرزاد است او خیلی فرصت‌تطلب است و قدر موقعیت‌ها را می‌داند. تیام مرا یاد برادرم غلامحسین می‌اندازد او هم مانند تیام از کوچکترین فرصت نهایت استفاده را می‌کرد. نکته جالب برای من این است که تیام خیلی زود با بازیکنان هماهنگ شد که ثمره‌اش گلزنی‌های مدام در بازی‌های استقلال است.

 

* ال‌کلاسیکو را مشاهده کردید؟

مگر می‌شود کسی ال‌کلاسیکو را نگاه نکند. بازی خیلی خوبی بود و مشکل این بازی داوری‌اش بود. نمی‌دانم داور چه اتفاقی برایش افتاده بود که اینقدر اشتباه داشت. یک پنالتی نگرفت کل خطاب بارسلونا را درست اعلام کرد و همین باعث شد تیم محبوبم رئال به برتری نرسد.

 

* پیش‌بینی‌تان از برنده بازی سوپرکاپ چیست؟

چون بازی آخر دو تیم را استقلال برده مطمئن باشید باز هم استقلال برنده بازی خواهد بود. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز