خبرگزاری کار ایران

آنری در مراسم معارفه؛ ونگر و گواردیولا الگوهایم هستند

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۸۰۷

بعد از برکناری ژاردیم سرمربی موناکو، مدیریت این باشگاه رای به انتخاب تیری آنری مهاجم سابق تیم آرسنال و تیم ملی فرانسه برای سرمربی گری این تیم داد و برای هدایت نیمکت خود به این مربی جوان اعتماد کرد.

به گزارش ایلنا، تیری آنری امروز در جلسه معارفه خود شرکت کرد و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: علاقه خاص و منحصر به فردی به موناکو دارم به این دلیل که اولین بازی خود برای موناکو را زیر نظر آرسن ونگر انجام دادم و توانستم جواب اعتماد ونگر را با اولین گل دوران حرفه ای خود بدهم. اولویت ما بازی برابر استارسبورگ است و اطمینان دارم که تمام بچه ها آمادگی لازم از نظر ذهنی و جسمی برای این دیدار  را دارند. از کنار نام لئوناردو ژاردیم به راحتی نمی توان گذشت چون دست آوردهای زیاد برای باشگاه موناکو به ارمغان آورده است و نامش در تقویم باشگاه موناکو برای همیشه به ثبت رسیده است.

وی افزود: تیم حریف را به خوبی آنالیز کرده ایم و این را در زمین باید نشان دهیم که چقدر می توانیم تاکتیک های مورد نظرمان را پیاده کنیم. کار دشوار و طولانی در پیش داریم اما به آینده بسیار خوشبین هستم و اعتقاد دارم به زودی شادی و هیجان به اردوی موناکو می آید و در بین طرفداران ایجاد خواهد شد.

او خاطر نشان کرد: اگر دو نفر در فوتبال را بخواهم به عنوان الگو نام ببرم قطعا کسی جز  ونگر و گواردیولا را نمی توانم نام ببرم. وقتی به این دو نفر نگاه می کنم به این فکر فرو می روم که تیم من هم باید همانند تیم های این دو مربی کوبنده و برنده باشد. تجربه بازیگری در زمین فوتبال می تواند به یک فرد کمک کند تا در آینده مربی خوبی شود ولی این قطعی نیست و نمونه هایی زیادی داشتیم که فوتبال بازی نمی کرده اند و مربی قابلی شده اند و همین طور بر عکس. بازیگری در زمین فوتبال و کار مربی گری در زمین فوتبال دو معقوله جدا از هم هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز