خبرگزاری کار ایران

رضا کرملاچعب در گفت و گو با ایلنا:

به فنلاند آمدم تا راحت تر ترانسفر شوم؛ فکر نمی کردم اینقدر پیشرفته باشند/ همیشه در سخت ترین شرایط بهترین نتایج را کسب کرده ایم

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۱۵۸

مهاجم ایرانی تیم کوکولای فنلاند درباره آخرین وضعیت تیمش صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، یکی از خوب های تیم ملی امید در تمرین پیکانشهر کسی نبود جز رضا کرملاچعب. بازیکن اسبق پرسپولیس که این فصل در لیگ دوی فنلاند حاضر است. او در گفت و گو با ایلنا، درباره حضورش در لیگ فنلاند اظهار داشت: من روزی که به آنجا رفتم اولین نفری بودم که در آن حوزه به میدان می رفتم. همه تفکراتم نسبت به فنلاند همان روزهای اول تغییر کرد.

وی در ادامه افزود: ابتد فکر می کردم که آنها توجه چندانی به فوتبال نداشته باشند و امکانات خوبی هم در اختیار نداشته باشند اما اینطور نشد و دیدم که آنها در چند سال اخیر سرمایه گذراری خوبی در بحث فوتبال داشته اند. فوتبال آنها سطح بالایی دارد و با آنچه در ذهن ما می گذرد خیلی متفاوت است.

مهاجم اسبق پرسپولیس درباره جایگاه تیم کنونی اش در جدول لیگ دوی فنلاند بیان داشت: در صدر جدول هستیم و فقط دو بازی باقیمانده است. تمام فکر و ذکرم همان دو بازی است و سپس به تیم امید اضافه می شوم تا در صورت صلاحدید کادر فنی اگر در لیست بعدی باشم بتوانم به این تیم کمک کنم. 

وی درباره دلیل حضورش در خارج از ایران و اینکه کی روش او را می بیند یا خیر تصریح کرد: صد در صد سرمربی تیم ملی به تمام لژیونرها و همچنین بازیکنان حاضر در لیگ نگاه و توجه می کند. ولی واقعا در درجه نخست دلیل حضورم در فنلاند، این بود که پیشرفت کنم. من الان به عنوان یک بازیکن بین المللی شناخته می شوم و اگر بخواهم به لیگ معتبرتری بروم از فنلاند این اتفاق راحت تر رخ می دهد تا اینکه بخواهم از ایران ترانسفر شوم. انشالله از همانجا به تیمهای بهتر در لیگ های باکیفیت تر بروم و سپس در تیم ملی هم حضور داشته باشم.

مهاجم تیم کوکولای فنلاند درباره مقصد بعدی اش گفت: پیشنهاداتی دارم و باید تا آخر فصل صبر کنم تا سپس بهترین تصمیم ممکن را بگیرم.

کرملاچعب در پایان درباره مشکلات و کاستی تیم امید اذعان داشت: این مساله طبیعی است واین مشکلات همیشه وجود داشته است. تیم ملی ما همیشه بهترین نتیجه را در سخت ترین شرایط کسب کرده است. ما تمام تلاش خود را می کنیم. مردم دعا کنند ورسانه ها هم مثل همیشه حمایت خود را داشته باشند تا بتوانیم به بهترین نتیجه ممکن دست پیدا کنیم و انشالله راهی المپیک شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز