خبرگزاری کار ایران

عباسیان: شرایط سختی در تیم امید داریم/ امید داشتم مقابل السد بازی کنم؛ مهم موفقیت پرسپولیس است

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۰۵۰

مدافع جوان پرسپولیس درباره آخرین وضعیت اردوی تیم امید صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، تمرینات تیم ملی امید این روزها در سخت ترین شرایط ممکن پیگیری می شود و شاگردان زلاتکو کرانچار در سه زمین تا به اینجا تمرین کرده اند. شاهین عباسیان یکی از دعوت شده های پرسپولیسی به اردوی تیم ملی است که سخت مشغول اثبات کردن خود به دو سرمربی کروات در تیم امید و سرخپوشان تهرانی است.

او در گفت و گو با ایلنا درباره وضعیت اردوی تیم امید اظهار داشت: حدود 40 نفر به تیم ملی دعوت شده اند و همه این بازیکنان هم از لحاظ آمادگی وضعیت خوبی دارند و در تیمهای باشگاهی خود خوش می درخشند. به نظرم تیم علی رغم همه کم و کاستی ها می توانیم با تمام توان و با بهترین شرایط ممکن عازم رقابت های مقدماتی المپیک شویم تا در نهایت طلسم بزرگ المپیکی نشدنمان را بشکنیم.

عباسیان در ادامه خاطرنشان کرد: واقعا شرایط سختی داریم. چند روز در خیریه عمل تمرین کردیم؛ سپس به کارگران رفتیم و بعد هم عازم پیکان شهر شدیم. زمین را که خودتان می بینید  و اوضاع به همین گونه است و باید با همین شرایط کنار بیاییم.

وی درباره اینکه یکی از گزینه های پرسپولیس در بازی رفت برای بازی کردن در سمت راست خط دفاعی بود اما این اتفاق رخ نداد بیان داشت: من در تمام تمرینات تلاش می کنم تا بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم و خودم را به آقای برانکو ثابت کنم. بازی با السد هم شرایط سختی داشت و من هم سابقه بازی کردن نداشتم که بخواهم به یک باره وارد زمین شوم. امید داشتم که شاید به میدان بروم اما اینطور نشد. با این حال مهم موفقیت پرسپولیس و پیروزی بود که همین هم حاصل شد. ان شالله در بازی های بعد بتوانم درون زمین به تیمم کمک کنم.

عباسیان در پایان گفت: همه جوان های ما در پرسپولی ساز کیفیت خوبی برخوردارند و امیدواریم تا بتوانیم روزی به میدان برویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز