خبرگزاری کار ایران

بارسلونا و والورده؛ تیمم مشکل ذهنی دارد!

asdasd
کد خبر : ۶۷۹۰۰۳

ارنستو والورده سرمربی بارسلونا پس از تساوی تیمش در خانه والنسیا در هفته هشتم لالیگا اعتراف کرد مردانش در حد و اندازه‌های فصول گذشته نیستند.

به گزارش ایلنا، بارسلونا یک شب پس از توقف رئال مادرید فرصتی که برای فاصله گرفتن از رقیب دیرینه‌اش داشت را از دست داد و به تساوی پردردسر در مستایا رضایت داد تا فاصله دو مدعی اصلی قهرمانی لالیگا فقط یک امتیاز باشد.

ارنستو والورده سرمربی کاتالان‌ها پس از این بازی به خبرنگاران گفت: «تیم ما در این مسابقه همان ذهنیتی را داشت که از آن انتظار می‌رفت. رویکرد ما همان رویکردی بود که چهار روز پیش در بازی‌مان مقابل تاتنهام داشتیم اما شرایط این بازی دقیقاً عکس آن بازی بود. تمام تلاش‌‌مان را می‌کنیم تا بار دیگر چنین اتفاقی رخ ندهد اما بعضی اوقات در فوتبال شرایطی ایجاد می‌شود که شما نمی‌توانید به هدف‌تان برسید و اتفاقی که رخ داد هم چیزی بیشتر از این نیست.»

والورده یک دلیل دیگر هم برای نتیجه نگرفتن تیمش در مستایا آورد و آن استراحت کمتر مردانش نسبت به حریف پس از انجام بازی‌هایشان در لیگ قهرمانان اروپا بود. او گفت: «ما چهار روز پیش در لیگ قهرمانان بازی کردیم در حالی که والنسیا 5 روز پیش بازی کرده بود. زمانی که حریف‌تان در لاک دفاعی فرو می‌رود و گروهی دفاع می‌کند، کار سخت می‌شود. آنها منتظر بودند که ما مرتکب یک اشتباه شویم و دفاع‌مان را باز کنند. این بازی یک مبارزه طولانی بود که باید می‌دانستید چطور از مقاطع سخت آن عبور کنید و من فکر می‌کنم ما با بازیکنانی که در زمین بازی داشتیم می‌توانستیم این کار را انجام دهیم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز