خبرگزاری کار ایران

ناراحتی حسینی از نیمکت‌نشینی اتفاق بدی نیست

محمد محمدی: جای حسینی بودم در استقلال می‌ماندم

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۷۶۶

محمد محمدی دروازه‌بان سابق استقلال معتقد است ناراحتی حسینی از نیمکت‌نشینی اتفاق بدی نیست ولی نباید به تیم ضربه بخورد.

به گزارش ایلنا، محمد محمدی دروازه‌بان سابق استقلال معتقد است ناراحتی حسینی از نیمکت‌نشینی اتفاق بدی نیست ولی نباید به تیم ضربه بخورد. با وی درخصوص شایعه جدایی‌اش از استقلال، شرایط تیم و خودش صحبت کردیم.

حسین حسینی از نیمکت‌نشینی استقلال ناراحت است و قصد جدایی دارد. در این‌باره چه صحبتی دارید؟

طبیعی است که ناراحت باشد. در شرایط سنی که او به تیم ملی هم دعوت شده است، دوست دارد برای استقلال بازی کند اینکه او ناراحت است چیز بدی نیست. بازیکنان باید از بازی نکردن ناراحت باشند اما این ناراحتی نباید به تیم ضربه بزند. این یک قانون است. در پست دروازه‌بان یک  نفر بازی می‌کند و این را هم باید بدانیم که مربیان خارجی  به این راحتی‌ها گلر خود را عوض نمی‌کنند و تا زمانی که گلرشان اشتباه بدی نداشته باشد،  دست به ترکیب تیمشان نمی‌زنند. من به حسینی پیشنهاد می‌کنم که صبور باشد اگر او این کار را انجام دهد، ضرر نمی‌کند.

اگر شما جای حسینی بودید در استقلال می‌ماندید؟

قطعا در استقلال می‌ماندم. استقلال و پرسپولیس تیمهای بزرگی هستند و بازی کردن در آن‌ها شرایط خاصی را می‌طلبد. وقتی از آنجا می‌روی می‌فهمی چه اشتباهی کرده‌ای. عملکرد حسینی در همه سال‌هایی که در استقلال بوده، خوب بوده و مردم او را دوست دارند. خیلی بد است هر روز در تمرین زمین بخوری ولی بازی نکنی. اما این را هم باید بپذیریم باید به نظر سرمربی درخصوص بازی، احترام بگذاریم.

شرایط استقلال را در این روزها چطور می‌بینید؟

استقلال فوتبال خوبی را انجام می دهد. من بازی آخر آنها را مقابل نفت مسجدسلیمان دیدم. استقلال جوان‌های خیلی خوبی دارد که می‌توانند هر لحظه شرایط بازی را تغییر دهند اما فکر می‌کنم شفر هنوز در بعضی از پست‌ها نفرات مورد علاقه خود را پیدا نکرده است اما شرایط کنونی استقلال نشان می دهد این تیم پیشرفت کرده است چون فوتبال رو به جلویی را به نمایش می‌گذارد.

این روزها مشغول انجام چه کاری هستید؟

به تازگی از مسافرت برگشته‌ام. برای حضور در کلاسهای مربیگری به ایران آمده‌ام. از چند تیم پیشنهاداتی به من شد اما شرایط برای همکاری مهیا نبود. به همین دلیل به کلاس می‌روم تا ان‌شا‌ء‌ا...هر وقت فرصتی شد کار مربیگری را دنبال کنم.

پرسپولیس هم در آستانه حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیاست.

بالاخره بعد از مدتها یک تیم از ایران در آستانه حضور در فینال است. پرسپولیس تاکنون در بازی‌هایش باهوش بازی کرده اما آنها نباید در بازی برگشت مقابل السد به نتیجه بازی رفت بسنده کنند. برانکو مربی باهوشی است و می‌داند چگونه با این مسایل برخورد کند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز