خبرگزاری کار ایران

پارگی رباط صلیبی تلخ؛ ملی‌پوش ایرانی منچستر را از دست داد

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۵۵۱

مهدی خدابخشی تکواندوکار وزن ۸۰- کیلوگرم کشورمان به دلیل آسیب دیدگی رباط صلیبی مسابقات گرندپری ۲۰۱۸ منچستر را از دست داد.

به گزارش ایلنا، مسابقات گرندپری ۲۰۱۸ منچستر ۲۷ مهرماه برگزار می‌شود و مهدی خدابخشی تکواندوکار وزن ۸۰- کیلوگرم تیم ملی ایران به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو، حضور در این مسابقات را از دست داد تا تیم ملی تکواندوی ایران با ۵ تکواندوکار خود را برای شرکت در این مسابقات آماده کند.

فریبرز عسکری سرمربی تیم ملی تکواندوی ایران حضور خدابخشی در گرندپری انگلیس را وابسته به نظر پزشک اعلام کرده بود که پزشک خدابخشی نیز در این خصوص تاکید دارد: «خدابخشی به دلیل آسیب رباط صلیبی (ACL) نمی‌تواند در این رویداد شرکت کند. برهمین اساس وی حضور در مرحله چهارم مسابقات گرندپری در سال ۲۰۱۸ را از دست داد.»

بر همین اساس به ترتیب فرزان عاشورزاده، آرمین هادی‌پور، محمدحسن پلنگ‌افکن، میرهاشم حسینی، ابوالفضل یعقوبی، سروش احمدی، امیرحسین ساسان، مرتضی شیری و سجاد مردانی ملی‌پوشانی هستند که در اردوی آماده‌سازی تیم ملی تکواندو حضور دارند.

فریبرز عسگری، سرمربی تیم ملی تکواندوی مردان در خصوص مصدومیت مهدی خدابخشی می‌گوید: «مصدومیت مهدی جدید نیست و این مصدومیت از المپیک ۲۰۱۶ با او است. در این مدت نیز با همین مصدومیت کار می‌کرد و حتی یک بار هم پای او دچار پیچ خوردگی یا چیز دیگری نشده است ولی تمرینات مستمر باعث بیشتر شدن این مصدومیت شد که این مساله را با پزشک در جریان گذاشتیم و منتظر نتایج بررسی‌های پزشک هستیم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز