خبرگزاری کار ایران

بازهای آسیایی اینچئون - کره جنوبی؛

تلاش رستمی و تقیان برای مدال طلا و نقره / ایران در انتظار مدال آوری وزنه برداری

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۴۹۰

کیانوش رستمی و رسول تقیان ملی پوشان دسته ۸۵ کیلوگرم کشورمان امروز برای کسب مدال طلا و نقره هفدهمین دوره بازی های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون به روی تخته خواهند رفت.

کیانوش رستمی و رسول تقیان ملی پوشان دسته ۸۵ کیلوگرم کشورمان تا ساعاتی دیگر برای کسب مدال طلا و نقره هفدهمین دوره بازی های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون به روی تخته خواهند رفت.

به گزارش ایلنا، کیانوش رستمی ملی پوش کرمانشاهی دسته ۸۵ کیلوگرم کشورمان یکی از بخت های اصلی کسب مدال طلای کاروان ایران به شمار می رود که ساعت ۱۹ امروز(به وقت محلی) برای کسب خوشرنگ ترین مدال این دسته به روی تخته خواهد رفت. وی که مدال طلای رقابت های جهانی ۲۰۱۱ و مدال برنز المپیک ۲۰۱۲ را در کارنامه دارد با رکورد ورودی ۳۸۵ کیلوگرم، با اقتدار در صدر استارت لیست این دسته قرار دارد.

بر اساس این گزارش، در این دسته رسول تقیان دیگر نماینده کشورمان نیز با رکورد ورودی ۳۷۰ کیلوگرم حضور دارد که او نیز شانس بسیار زیادی برای مدال آوری و افتخار آفرینی در رقابت با ۷ حریف قدرتمند خود خواهد داشت. تقیان در دسته ۸۵ کیلوگرم همچون بهادر مولایی در فوق سنگین قبل از آن‌ که چشم به حریفان آسیایی داشته باشند باید با کیانوش رستمی و بهداد سلیمی رقابت کند.

در این دسته و در کنار رسول تقیان، تائه هونگ جیونگ و جائه یوک سا از کره جنوبی، الوگبک علیموف از ازبکستان و تائو تیان از چین که همگی رکورد ورودی شان ۳۷۰ کیلوگرم است برای ایستادن روی سکو رقابت می کنند.

در بین این مدعیان جائه یوک سا از کره جنوبی مدال طلای المپیک ۲۰۰۸ پکن را در کارنامه دارد. با این حال این امیدواری هست که مدال های طلا و نقره وزن ۸۵ کیلوگرم بازیه ای آسیایی اینچئون نصیب وزنه برداران کشورمان رستمی و تقیان شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز