خبرگزاری کار ایران

اهدای مدال قهرمانی به رییس فدراسیون

asdasd
کد خبر : ۶۷۵۸۹۵

ویتال هاینن سرمربی تیم ملی والیبال لهستان به قولی که به رییس فدراسیون این کشور داده بود عمل کرد.

به گزارش ایلنا، هاینن سرمربی بلژیکی تیم ملی والیبال لهستان که موفق شد به همراه عقاب‌ها دست به کار بزرگی بزند و با شکست دوباره برزیل بر سکوی قهرمانی جهان بایستد، در کنفرانس مطبوعاتی در حضور رییس فدراسیون والیبال لهستان و اهالی رسانه این کشور به سوالات خبرنگاران پاسخ داد و همچنین به قولی که داده بود عمل کرد.

هاینن در جریان کنفرانس مطبوعاتی مدال طلایش در قهرمانی جهان ۲۰۱۸ را به یاسک کاسپرژیک رییس فدراسیون والیبال لهستان اهدا کرد چرا که هاینن ادعا کرد که در ابتدای شروع کارش با لهستان به کاسپرژیک قول داده بود تا در صورت قهرمانی مدالش را به او بدهد. بنابراین هاینن روز گذشته مدال طلایش را در برابر دوربین‌های رسانه‌ها به کاسپرژیک داد.

هاینن در این باره گفت: پیش از آغاز قهرمانی جهان فکر نمی‌کردم بتوانم به این سرعت به قولم عمل کنم. کاسپرژیک از نزدیک در قهرمانی جهان حضور نداشت اما می‌دانم که تلاش‌های بازیکنان را از تلویزیون مشاهده می‌کرد. من ماه‌ها است به بازیکنانم می‌گویم که فوق‌العاده هستند و ظرفیت بالایی دارند اما اگر صادق باشیم آنها به اندازه‌ای که من انتظار داشتم خوب نبودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز