خبرگزاری کار ایران

در سومین دیدار تدارکاتی؛

والیبال ایران آمریکا را شکست داد / تعظیم قهرمان‌لیگ‌جهانی به شاگردان کواچ

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۴۲۷

کواچ سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان درسومین دیدار دوستانه برابر تیم آمریکا، بازیکنان اصلی خود را روانه میدان کرد و توانست حریف را در زمین خودش شکست دهد.

تیم ملی والیبال ایران در سومین دیداردوستانه خود در کاپ والیبال آمریکا سه بر دو برابر تیم آمریکا قهرمان لیگ جهانی ۲۰۱۴ به پیروزی رسید.

به گزارش ایلنا، اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان درسومین دیدار دوستانه برابر تیم آمریکا، بازیکنان اصلی خود را روانه میدان کرد و سعید معروف، محمد موسوی، مجتبی میرزاجانپور، فرهاد قائمی، عادل غلامی، امیر غفور را از ابتدای بازی به میدان فرستاد و جان اسپرا سرمربی تیم ملی امریکا نیز مسابقه را با ترکیب گارت موئاگو توتیا، کاویکا شوجی، کارسون کلارک، نیک ووگل، داستین واتِن و راسل هولمز آغاز کرد.

در این دیدار نفس گیر که دو تیم با بازیکنان اصلی خود به میدان آمده بودند ملی پوشان کشورمان ست های دوم، چهارم و پنجم را با نتایج ۲۵ بر ۲۰،۲۶ بر ۲۴ و ۱۵ بر ۹ از آن خود کردند و ست های اول و سوم را ۲۷ بر ۲۵ و ۲۶ بر ۲۴ به حریف نامدار خود که چند روز پیش قهرمان لیگ جهانی شد، واگذار کردند تا در پایان این دیدار تیم ملی والیبال کشورمان مقابل میزبان با نتیجه سه بر دو پیروز شود.

چهارمین و آخرین دیدار دوستانه ایران و آمریکا ساعت ۶:۳۰ فردا(یکشنبه) به وقت تهران برگزار می شود.

تیم ملی ایران در دو دیدار گذشته خود برابر آمریکا، نتیجه را واگذار کرده بود.

تیم ملی والیبال ایران در مسابقات قهرمانی مردان جهان سال ۲۰۱۴ که ۱۵ روز دیگر در لهستان آغاز می شود با آمریکا در گروه چهارم این رقابت ها قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز