خبرگزاری کار ایران

با حقه‌بازی به جایی نمی‌رسیم؛

آزمون: برزیل عصبانی به دنبال انتقام از ایران است / کارمان را خودمان خراب کردیم

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۷۷۹

الان شرایط برزیل فرق می کند و آن تیم یک ماه قبل نیست. من دو بازی آخر آنها مقابل ایتالیا را دیدم که خیلی بهتر شده اند ما برزیل را عصبانی کردیم و منتظرند که انتقام بگیرند

پیشکسوت والیبال کشورمان معتقد است بی‌تجربگی کواچ به عنوان سرمربی تیم ملی باعثشد ما عمدا به لهستان ببازیم تا برزیل به مرحله نهایی لیگ‌جهانی صعود نکند، اما برزیل به مرحله نهایی صعود کرد و همگروه ما شد و حالا که آنها را عصبانی کرده‌ایم منتظر ما هستند تا انتقام بگیرند.

گفت‌وگوی خلیل آزمون با خبرنگار ایلنا را بخوانید:

در مرحله نهایی لیگ‌جهانی با روسیه و برزیل همگروه شدیم، این گروه را چطور ارزیابی می‌کنید؟
اولین اشتباه بزرگ را خودمان مرتکب شدیم، چون عمدا به لهستان باختیم تا برزیل صعود نکند، اما این‌ مسائل همیشه ضررش برای خود ما است. ما هیچ موقع با حقه‌بازی به جایی نمی‌رسیم. سال قبل هم باریچ‌اسانس کاشان با ذخیره‌هایش به گنبد آمد و مقابل ما بازی کرد چون نمی‌خواستند تیم دیگری بالا بیاید، اما در نهایت به ضرر خودشان تمام شد. ایران هم به همین شکل بود. ما باید مقابل لهستان مردانه بازی می‌کردیم و می‌بردیم، اما ما نمی‌خواستیم برزیل صعود کند و عمدا به لهستان باختیم. برزیل با تلاش خودش به مرحله نهایی صعود کرد و حالا همگروه ما است. به نظرم در سخت‌ترین گروه افتادیم و خودمان هم باعثشدیم چنین اتفاقی رخ دهد.

روسیه را چطور تیمی می‌بینید؟
تیم بسیار قدرتمندی است، اما بردن روسیه هم راه دارد. آنها تمام کارهای خود را روی میرورسکی برنامه‌ریزی کرده‌اند. اگر خوب سرویس بزنیم که توپ به این بازیکن بلند قامت نرسد می‌توانیم نتیجه بگیریم، اما مقابل برزیل کار ما خیلی سخت‌تر است.

اما ما برزیل را هم در خانه‌اش و هم در تهران برده‌ایم؟
الان شرایط برزیل فرق می‌کند و آن تیم یک ماه قبل نیست. من دو بازی آخر آنها مقابل ایتالیا را دیدم که خیلی بهتر شده‌اند. ما برزیل را عصبانی کردیم و منتظرند انتقام بگیرند. برزیلی‌ها از ما ناراحتند که جلوی لهستان بازی نکردیم و عمداً باختیم و الان همه جوره می‌خواهند از ما انتقام بگیرند.

در این مسابقات شانس روی سکو رفتن داریم؟
با این شرایط اصلاً شانسی نمی‌بینم چون خودمان روحیه خودمان را خراب کردیم. ما به این خوبی داشتیم نتیجه می‌گرفتیم چرا باید توقف کنیم و روحیه خود را خراب کنیم؟ اگر در دور نهایی درست بازی نکنیم پنجم هم نمی‌شویم. اگر با تمام قوا بازی کنیم هیچ مشکلی نیست، الان باید صددرصد توان خود را بگذاریم تا برزیل را ببریم. کارمان را خودمان خراب کردیم و این به خاطر بی‌تجربگی مربی ما است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز