خبرگزاری کار ایران

قلعه‌نویی اینبار به ایرانپوریان پنالتی نداد

asdasd
کد خبر : ۶۷۰۳۳۳

مدافع راست سپاهان برخلاف دوران حضورش در تراکتورسازی پنالتی‌زن اول تیمش نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان روز گذشته موفق شد در دیدار خانگی مقابل فولاد خوزستان با نتیجه 3 بر یک به پیروزی برسد.

گل نخست سپاهان را در این بازی کی‌روش استنلی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و این نخستین پنالتی طلایی‌پوشان در فصل جاری بود.

با توجه به سابقه محمد ایرانپوریان در زدن ضربات پنالتی به نظر می‌رسید انتخاب قلعه‌نویی برای پنالتی‌زدن در تیمش این بازیکن باشد ولی او تصمیم گرفت ضربه را در اختیار کی‌روش استنلی قرار دهد.

استنلی فصل گذشته هم در ذوب آهن زیر نظر قلعه‌نویی کار می‌کرد ولی در آنجا هم ضربات پنالتی به وی داده نمی‌شد و برای مثال در دیدار مقابل استقلال ولسیانی پنالتی دقایق پایانی تیمش را به ثمر رساند.

به نظر می‌رسد قلعه‌نویی از دادن پنالتی به استنلی و قرار ندادن آن در اختیار ایرانپوریان دو هدف را دنبال می‌کرد. اول اینکه مهاجم برزیلی با زدن گل دوم خودش در فصل جاری تا حدودی از زیر فشار انتقادات رها شود و اینکه ظاهراً او اعتقادش را به پنالتی‌های ایرانپوریان از دست داده است.

مدافع راست سپاهان زمانی که در تراکتورسازی بود پنالتی‌های زیادی را گل کرد و حتی در این زمینه رکوردزنی‌هم کرد ولی مهم‌ترین پنالتی فصلش را که در فینال جام حذفی بود برابر نفت از دست داد تا دست تراکتورسازان از جام کوتاه بماند و خاطره بدی در ذهن قلعه‌نویی ثبت شود.

ایرانپوریان فصل بعد از آن هم بار دیگر در جام حذفی و در بازی با استقلال خوزستان پنالتی حساسی از دست داد که باعث شکراب شدن میانه‌اش با هواداران تراکتورسازی و خروج او از این تیم در پایان فصل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز