خبرگزاری کار ایران

بررسی نقل و انتقالات تیم‌های لیگ برتر:

انقلاب ژنرال در ترکیب طلایی‌پوشان

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۶۱۲

سپاهان از فعال‌ترین تیم‌های نقل و انتقالات بود و توانست تغییرات مورد نظر کادرفنی را اعمال کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان در فصل هفدهم شرایط سختی را پشت سر گذاشت و با قرار گرفتن در جایگاه چهاردهم جدول در پایان لیگ، ضعف‌ترین دورانش در تاریخ لیگ برتر را تجربه کرد و هواداران این تیم که به شدت از اوضاع شاکی بودند، خواستار اعمال تغییراتی در این تیم شدند که به جدایی مدیرعامل و سرمربی طلایی‌پوشان منجر شد.

مسعود تابش که در هفته‌های پایانی فصل گذشته به جای محسن طاهری روی کار آمد، پس از نتیجه نگرفتن با ابراهیم‌زاده، طبق خواسته هواداران باب مذاکره با امیر قلعه‌نویی را که دوران موفقی در ذوب آهن سپری کرده بود باز کردند و او را بار دیگر به سپاهان آوردند.

همانطور که پیش بینی می‌شد ورود قلعه‌نویی به سپاهان با تغییرات گسترده در جمع بازیکنان این تیم همراه بود و زردپوشان یکی از فعال‌های پنجره تابستانی بودند که هم تعداد خروجی‌هایشان زیاد بود و هم ورودی‌های متعددی داشتند.

بختیار رحمانی، خالد شفیعی، سجاد شهباززاده، سید پیام نیازمند، شهاب عادلی، محمد ایران‌‌پوریان، مهدی کیانی، ولادیمیر کومان و کی‌‌روش استنلی سوارز خرید‌های سپاهان بودند و از طرفی

علی کریمی، مهدی شریفی، مهدی امینی، عارف غلامی، مسعود حسن‌زاده، رضا میرزایی، محمود قائد رحمتی، ابراهیم عالمه، ادون حسنی و مروان حسین هم نفراتی بودند که یا مورد نیاز قلعه‌نویی نبوده و یا خودشان تمایلی به ادامه همکاری نداشتند.

سپاهان این اواخر علاقه زیادی هم به جذب احسان حاج‌صفی داشت ولی تلاش باشگاه برای جذب او به نتیجه نرسید و به دلیل آنچه که مبلغ بالای رضایت‌نامه عنوان شده بود، این بازیکن در نهایت مسیر تبریز و تراکتورسازی را در پیش گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز