خبرگزاری کار ایران

قلعه‌نویی - تراکتورسازی؛ نبرد شما 13

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۷۵۴

قلعه‌نویی در 3 تیم استقلال، سپاهان و ذوب آهن تا به حال 12 بار مقابل تراکتورسازی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر روز جمعه و از ساعت 20 در ورزشگاه نقش جهان میزبان تراکتورسازی است و این دیدار به واسطه حضور قلعه‌نویی روی نیمکت سپاهان جذابیت مضاعفی پیدا کرده است.

قلعه‌نویی تا به حال روی نیمکت 3 تیم استقلال، سپاهان و ذوب آهن رو در روی تراکتورسازی قرار گرفته است که حاصل آن 12 بازی در لیگ برتر بوده که حاصل آن 5 پیروزی برای قلعه‌نویی و 3 پیروزی برای تراکتورسازان بوده و 4 بازی به تساوی انجامیده است.

در 17 دوره گذشته لیگ برتر قلعه‌نویی از فصل سوم کارش را به عنوان سرمربی شروع کرد و در دوره نخست لیگ که تراکتورسازی حضور داشت، هنوز فعالیتش را آغاز نکرده بود و بدین ترتیب نخستین تقابلشان تا لیگ نهم که تراکتورسازی مجددا به لیگ برتر بازگشت، به تعویق افتاد.

سرمربی کنونی سپاهان در فصل نهم از استقلال جدا شده بود و برای اولین بار هدایت سپاهان را بر عهده گرفت و نخستین تقابلش با تراکتورسازی رو نیمکت این تیم شکل گرفت. اولین تقابل دو تیم در اصفهان با پیروزی 3-1 سپاهانی‌ها همراه بود و قلعه‌نویی، تراکتورسازیِ کمالوند را از پیش رو برداشت. دیدار برگشت دو تیم در تبریز به تساوی 1-1 رضایت دادند.

فصل بعد هم سپاهان و قلعه‌نویی به همکاری خود ادامه دادند و در این فصل 2 تقابل این سرمربی با تراکتورسازی در بازی رفت در اصفهان با پیروزی 1-0 وی همراه بود و بازی برگشت را هم 3-1 در تبریز به پیروزی رسید تا 3 شکست و یک تساوی حاصل کار تراکتورسازان در 4 دیدار ابتدایی با قلعه‌نویی باشد.

لیگ یازدهم قلعه‌نویی و سپاهان قطع همکاری کردند و وی راهی تراکتورسازی شد و حاصل یک فصل همکاری طرفین نایب قهرمانی در لیگ برتر بود.

او در پایان فصل سرخپوشان تبریزی را ترک کرد و به تیم محبوبش استقلال برگشت. قلعه‌نویی فصل‌های دوازدهم، سیزدهم و چهاردهم را در استقلال بود و در این دوران 6 بار به مصاف تیم پرطرفدار تبریزی رفت.

اولین تقابل قلعه‌نویی با تراکتورسازی روی نیمکت استقلال در لیگ دوازدهم در تبریز شکل گرفت که تراکتورسازان 2-0 پیروز شده و نخستین شکست ژنرال برابر این تیم رقم خورد. بازی برگشت را استقلال با نتیجه یک بر صفر پیروز شد.

در لیگ سیزدهم در تبریز دو تیم به تساوی یک - یک رسیدند و بازی برگشت در تهران منجر به پیروزی 3-1 تراکتورسازان شد.

لیگ چهاردهم در تبریز دو تیم به تساوی 2-2 رضایت دادند و در تهران پیروزی پرگل 4-1 برای سرخپوشان تبریزی رقم خورد.

قلعه‌نویی در پایان فصل از استقلال جدا شد، دوران کوتاهی در ملوان حضور داشت و از این تیم کنار رفت تا در نیم فصل دوم بازهم به تراکتورسازی برگشت و لیگ شانزدهم هم در جمع تبریزی‌ها بود تا در پایان فصل و در لیگ هفدهم به ذوب آهن پیوست.

فصل گذشته و در زمان هدایت قلعه‌نویی در ذوب‌آهن بازی رفت دو تیم در تبریز به تساوی بدون گل ختم شد و در دیدار برگشت در اصفهان ذوبی‌ها با نتیجه پرگل 3-0 به پیروزی دست یافتند.

در مجموع 12 بازی انجام شده، تیم‌های قلعه‌نویی 17 بار به گل رسیدند و 15 گل هم تراکتوری‌ها به ثمر رساندند.

سیزدهمین تقابل دو تیم در شرایطی در اصفهان و ورزشگاه نقش جهان رقم می‌خورد که دو تیم تغییرات زیادی در ترکیب خود ایجاد کرده و با بستن یک تیم پرمهره به دنبال قهرمانی و کسب سهمیه هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز