خبرگزاری کار ایران

امیر حسین اکبری :

با آماده سازی مناسب راهی مسابقات جام بین قاره ای خواهیم شد

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۶۵۰

مدافع تیم ملی فوتبال ساحلی گفت : نخستین رویداد مهم امسال جام بین قاره ای است که از سطح رقابتی و اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

به گزارش ایلنا،امیرحسین اکبری در ابتدا درباره شرایط ملی پوشان گفت : برای حدود شش ماه است که درگیر بازیهای لیگ هستیم و در واقع بازیها بسیار فرسایشی شده است. البته شرایط بدنی ملی پوشان تقریبا ایده آل است و از طرفی اردوهای یک ماه اخیر با تدبیر کادرفنی تیم ملی لغو شد تا بازیکنان کمی استراحت داشته باشند و از مصدومیت های احتمالی جلوگیری شود که بی شک تصمیم بسیار خوبی است.

وی ادامه داد : دور جدید اردوهای تیم ملی در هفته های آینده پیگیری می شود و پس از پایان مسابقات لیگ هم جهت برگزاری اردو و چند بازی دوستانه عازم پرتغال خواهیم شد تا با آماده سازی مناسب ، برای مسابقات جام بین قاره ای آماده شویم .

اکبری تصریح کرد : بازیهای دوستانه کمی در طول سال داریم و اینگونه اردوهای سطح بالا ، تاثیرگذاری زیادی در عملکرد تیم دارد، چراکه موجب افزایش انگیزه بازیکنان می شود . به خصوص بازیکنان جوانی که به تیم ملی اضافه شده اند با حضور در بازیهای بین المللی به نوعی خود را پیدا می کنند.

وی در پایان گفت : جام بین قاره ای نخستین رویداد مهم پیش رویمان در سال جاری است که به دلیل سطح بالای مسابقات و همچنین حضور پرشور هرساله هواداران ایرانی در ورزشگاه ، از اهمیت زیادی برخوردار است. حمایت های فدراسیون از تیم ملی فوتبال ساحلی بسیار خوب بوده و امیدوارم این حمایت ها در سطح بالاتری ادامه دار باشد ، تا بازیکنان همانند همیشه و بدون دغدغه بهترین عملکرد خود را در زمین به اجرا بگذارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز