خبرگزاری کار ایران

گرت بیل: دلیلی برای افسوس خوردن نداریم

گرت بیل، ستاره تیم ملی ولز، اعلام کرد علی رغم ناراحتی از شکست تیمش مقابل پرتغال، از نمایش تیمش در این دیدار راضی است.

به گزارش ایلنا، ولزی ها امشب با شکست 2-0 مقابل پرتغال، از رسیدن به فینال یورو 2016 بازماندند اما بیل اعتقاد دارد تیمش دلیلی برای افسوس خوردن ندارد.

او به خبرنگاران گفت:" آنالیز این دیدار در حال حاضر دشوار است اما ما خیلی ناراحتیم. ما اول از همه باید به خودمان افتخار کنیم. هر کاری می‌توانستیم داخل و خارج زمین انجام دادیم. تلاش کردیم تا از تجربه حضور در این تورنمنت لذت ببریم.

مایلم از همه هواداران به خاطر حمایت های شان تشکر کنم. واقعا فوق العاده بود. طبیعی است که ناراحت باشیم اما آنها گل اول را زدند و کمی خوش شانس بودند که به گل دوم رسیدند. ما تمام تلاش مان را کردیم تا به بازی برگردیم. ما تا آخرین ثانیه مبارزه کردیم و خیلی متاسفیم که به فینال نرسیدیم اما هرکاری می توانیم انجام دادیم.

 

پرتغالی ها خیلی خوب مانع گلزنی ما شدند. آنها فرصت های کمی در اختیار ما گذاشتند. ما افسوسی نداریم. ما ملت پرافتخاری هستیم و به آنچه به دست آوردیم، افتخار می‌کنیم. واضح است که دوست داشتیم به فینال برسیم و برای فتح جام مبارزه کنیم اما این اتفاق رخ نداد. کسی انتظار نداشت ما تا این مرحله برسیم. ما باید به مبارزه کردن ادامه بدهیم."

بیل همچنین در مورد درخشش کریس رونالدو و گلزنی او در این دیدار گفت:" او یک گلزن مادرزاد است و بار دیگر گل زد.

 

کد خبر : ۳۸۷۹۰۴