خبرگزاری کار ایران

سعداوی: هیچ کشوری به اندازه ما به تیم ملی زمان نمی‌دهد/ انتظار موفقیت از تیم ملی داریم/ آذری ها زمین مناسبی به ما نداده‌اند

سرمربی تیم فولاد خوزستان معتقد است با توجه به زمان زیادی که به تیم ملی فوتبال کشور داده شده است از این تیم انتظار موفقیت می‌رود.

نعیم سعداوی،‌ سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، در خصوص تیم فولاد و همچنین تیم ملی صحبت‌هایی مطرح کرد که متن آن را در ادامه می‌خوانید.

آیا این تعطیلاتی که در لیگ برتر وجود دارد به ضرر تیم‌های باشگاهی لیگ برتر می‌شود؟

طبیعتا اگر به دنبال لیگی پویا و باکیفیت هستیم باید نظم و انضباط را سرلوحه کار خود قرار دهیم. در برنامه سازمان لیگ چنین نظمی وجود ندارد.

در هیچ جای دنیا چنین وقفه‌ای در لیگ نیست.

درست است در هیچ کشوری چنین وقفه‌ای وجود ندارد و البته هیچ کشوری به اندازه ما به تیم ملی برای هماهنگی زمان نمی‌دهد اما از سوی دیگر این موضوع به نفع تیم ملی است و صعود تیم ملی به جام جهانی به نفع لیگ هم هست.

دو بازی سخت پیش روی شاگردان کی‌روش است،‌ ارزیابی شما از این دو دیدار چیست؟

با توجه به زمانی که در اختیار کادرفنی تیم ملی بوده است انتظار می‌رود نتیجه خوب به همراه بازی زیبا را شاهد باشیم. امیدواریم که تیم ملی در این مدت به اهداف فنی خود رسیده باشد و از این دو بازی سربلند خارج شویم.

شما از تعطیلات لیگ ضرر کرده‌اید؟

ما باتوجه به اینکه تیم فولاد تغییرات زیادی داشته است نیازمند تمرین و هماهنگی بیشتری هستیم بنابراین، تعطیلات لیگ به نفع ما تمام شده است.

برای جام حذفی هم برنامه دارید یا روی لیگ برتر متمرکز هستید؟

ما برای هر دو جام برنامه ریزی کرده‌ایم و محکم مسیرمان را ادامه می‌دهیم البته یک موضوعی وجود دارد.

چه موضوعی؟

با توجه به اینکه بازی نخست ما در تبریز است باید به این شهر برویم اما زمین تمرینی که در اختیار ما قرار داده‌اند زمین چمن مصنوعی است. چرا باید روی زمینی بازی کنیم که این شهر از لحاظ امکانات یکی از بهترین و مساعدترین شهر ها است؟ توقع داریم که آذری ها یک زمین مناسب را در اختیار ما قرار دهند که بازیکنانمان آسیب نبینند. امیدواریم سازمان لیگ فکری برای حل این موضوع کند.

بازیکن کامرونی شما که به مشکلاتی برخورده بود این مشکلات حل شد؟

او هنوز مجوز حضور در لیگ برتر ایران را ندارد و منتظریم که این مجوز صادر شود. مشکل روادید او نیز هنوز حل نشده است و مسئولان باشگاه پیگیر هستند.

کد خبر : ۴۱۴۴۶۸