خبرگزاری کار ایران

دیدار سفیر کره جنوبی با رییس فدراسیون فوتبال

تاج: همکاری با کره جنوبی به پیشرفت فوتبال ایران کمک بسزایی می کند

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۹۳۸

سفیر کره جنوبی با رئیس فدراسیون فوتبال دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا، یوجانگ هیان امروز با حضور در دفتر ریاست فدراسیون فوتبال،با وی دیدار و گفت و گو کرد.در ابتدای این نشست یوجانگ هیان، سفیر جدید کره جنوبی در ایران گفت: خوشحالم که امروز به دیدار شما آمدم و برایتان آروزی سلامتی می کنم. من از قبل فوتبال ایران را دنبال می کردم و بازیکنانی مانند علی دایی و جواد نکونام را می شناسم و علاقه زیادی به فوتبال ایران دارم.

وی در ادامه بیان کرد: ایران و کره جنوبی دو تیم قدرتمند در قاره آسیا هستند و امیدوارم هر روز نسبت به گذشته پیشرفت بیشتری کنند. ما آمادگی هر گونه همکاری و هماهنگی برای برقراری ارتباط با فدراسیون فوتبال ایران را داریم و معتقدم فوتبال و فوتسال ایران طی چند سال گذشته بسیار پیشرفت داشته اند و عملکردشان مطلوب بوده است. ما نیز می خواهیم این ارتباط گسترش پیدا کند و تیم های مختلف ایرانی در رده سنی پایه، فوتسال و بانوان برای برگزاری بازیهای تدارکاتی به کره جنوبی بیایند.

هیان افزود: پیش تر فوتبال در اروپا و آمریکای جنوبی حرف اول را می زد، اما با نمایش خوب تیم های ایران، کره جنوبی و ژاپن در بازیهای جام جهانی 2018 روسیه نشان دادیم تیم های آسیایی نیز به سطح فوتبال اروپا نزدیک کرده اند.

در ادامه مهدی تاج با اشاره به بازی ایران و کره جنوبی در شب تاسوعای حسینی گفت: دو سال گذشته بازی ایران و کره جنوبی در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 برگزار شد، جا دارد از هواداران کره ای بخاطر اینکه با عزداران ایرانی همدردی کردند و نسبت به فرهنگ و مذهب ما ادای احترام کردند، تشکر و قدردانی کنم.

وی در ادامه بیان کرد: با فدراسیون فوتبال کره جنوبی ارتباط نزدیکی داریم. در جلسه گذشته هیات اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا که در توکیو برگزار شد، ملاقاتی با دکتر چونگ، رئیس فدراسیون کره جنوبی داشتم و آمادگی خود را برای گسترش ارتباطات بیشتر بین دو فدراسیون اعلام کردیم. بدون تردید همکاری  با کره جنوبی  به پیشرفت و توسعه فوتبال ایران کمک بسزایی می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز