خبرگزاری کار ایران

جذب بزرگترین منتقد تیم ملی؛ فوگتس در جمع مانشافت‌ها

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۶۵۰

برتی فوگتس، بازیکن و مربی افسانه‌ای فوتبال آلمان که به‌عنوان سرمربی فاتح جام ملت‌های اروپای 1996 شده بار دیگر به این تیم برگشت.

به گزارش ایلنا، فوگتس که به تیم مشاورتی تیم ملی آلمان اضافه شده معتقد است او به فوتبال آلمان آنقدر مدیون است که تیم ملی کشورش در هر پست و به هر عنوانی به او نیاز داشته باشد با تمام قوا در خدمت خواهد بود.

برتی فوگتس با حکمی از طرف راینهارد گریندل، رییس فدراسیون فوتبال آلمان به شورای مشاوران فدراسیون فوتبال که گروهی ده نفره است اضافه شده است. در آلمان از این شورا به‌عنوان شورای مشورتی تیم ملی یاد می‌شود چرا که عمده وظایفش مشاوره دادن به کادر رهبری فدراسیون فوتبال درباره‌ وضعیت و شرایط تیم ملی فوتبال این کشور است.

فوگتس در گفت‌ و گو با مجله اشپورت‌بیلد گفت: «اولیور بیرهوف، مدیر تیم ملی آلمان مایل است از فوتبالیست‌های پیشکسوت آلمانی برای مشورت دادن به تیم ملی استفاده کند. او شورای مشاورین را از فوتبالیست‌ها و مربیان سابق و چند نفر از بازرگانان بزرگ تشکیل داده است. برای مثال هربرت هاینر رییس سابق کمپانی آدیداس یکی از این بازرگانان برجسته است.» فوگتس در ادامه گفت: «من عاشق فوتبالم. هم اولیور و هم فدراسیون فوتبال می‌دانند که من نظر خودم را صریح اعلام می‌کنم.» در سال 1996 که تیم ملی آلمان با هدایت برتی فوگتس در جام ملت‌های اروپا به قهرمانی رسید، بیرهوف به‌عنوان مهاجم در ترکیب تیم بازی می‌کرد و در فینال با به ثمر رساندن دو گل مهم‌ترین نقش را در قهرمانی مانشافت بازی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز