خبرگزاری کار ایران

جام جهانی ۲۰۱۸:

3 کارت قرمز در 48 بازی مرحله گروهی

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۸۳۸

داوران در دور گروهی جام جهانی 3 بار کارت قرمز خود را به نشانه اخراج بازیکنان نشان دادند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه شب گذشته به پایان رسید تا آمار و ارقام به جا مانده از این دوره از رقابت‌ها مورد تحلیل و بررسی قرار بگیرد.

یکی از مواردی که در این دوره از رقابت‌ها مورد بررسی قرار گرفت، تعداد کارت‌های قرمز در 48 بازی انجام شده بود که نشان می‌دهد داوران تنها 3 بار آن را استفاده کرده و یک تیم را ده نفره کردند.

اولین اخراجی جام کارلوس سانچز از کلمبیا بود که در دقایق ابتدایی بازی با ژاپن خطای خشنی در محوطه جریمه انجام داد تا هم تیمش را ده نفره کند و هم یک پنالتی در اختیار حریف قرار دهد که منجر به گل شد.

اخراجی دوم جروم بواتنگ آلمانی بود که در دیدار با سوئد دو بار با کارت زرد مواجه شد و اگرچه گفته می‌شود باید زودتر از موعدی که با کارت قرمز داور روبرو شد از زمین اخراج می‌شد ولی در نهایت کارت قرمز را دریافت کرد و دیدار سوم برابر کره‌جنوبی غایب بود.

و در نهایت نفر سومی که اخراج شد ایگور اسمولینکوف روسی بود که در دیدار پایانی تیمش برابر اروگوئه با دو کارت زرد از سوی داور در نهایت تن به اخراج از زمین مسابقه داد.

این آمار در 48 بازی می‌تواند آمار خوبی محسوب شود و نشان از کاهش خشونت در فوتبال در این دوره از رقابت‌ها دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز