خبرگزاری کار ایران

بازی های آسیایی ۲۰۱۸

کولاک ازبک ها در بوکس؛ سامبو هم در راه است/ تنها راهی که ایران پنجم می شود چیست؟

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۳۴۳

ایران فقط در یک ضورت می تواند در بازی های آسیایی پنجم شود.

به گزارش ایلنا، فینال مسابقات بوکس بازی های آسیایی برگزار شد و ازبکستان که در هفت وزن فینالیست داشت؛ موفق شد 5 تا از مدال های طلا را مال خود کندو در دو وزن دیگر هم صاحب مدال نقره شد. آ«ها با این مدال ها، 220 طلائه شدند و ایران را پشت سر گذاشتند و در رده پنجم قرار گرفتند.

در ضمن آنها تا دقایقی دیگر در فینال منفی 68 و منفی 90 کیلوگرم سامبو هم به میدان می روند و به دنبال کسب طلاهای بیشتر هستند.

اما این سوال به وجود می آید که کاروان ایران چگونه می تواند به رده پنجم برگردد و مقام دوره قبل را تکرار کند؟ تیم های ملی والیبال و بسکتبال ایران در فینال حضور دارند و برای گرفتن رتبه پنجم نیاز است که آنها رقبای خود را شکست دهند و دو طلا به ارمغان بیاورند. با این حال این دو طلا کافی نیست. ایران دوباره 21 طلائه خواهد شد.

اگر ازبک ها دو فینال سامبو را ببرند تحت هر شرایطی با 22 طلا دوباره پنجم می شوند. آنها اگر در یکی از این دو مسابقه هم به پیروزی برسند بازهم رتبه پنجم به آنها می رسد چرا که بعد از تساوی با ایران در تعداد طلاها در عدد 21، مدال های نقره محاسبه می شود که آنها در آن شرایط 24 نقره دارند و ایران 19 نقره.

اما شرایط آخر زمانی است که آنها هر دو فینال را ببازند. در این صورت ایران می تواند با یک طلای بیشتر در رده پنجم قرار بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز