خبرگزاری کار ایران

بازی های آسیایی ۲۰۱۸

صعود مقتدرانه تیم PES 2108 ایران به مرحله دوم بازی های آسیایی

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۳۰۱

ایران در آغاز مسابقات ورزش های الکترونیک نمایش فوق العاده ای داشت.

به گزارش ایلنا،  مسابقات ورزش‌های الکترونیک در رشته PES 2108 بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸، امروز آغاز شد و تیم‌های شرکت کننده در دو گروه به مصاف حریفان خود رفتند. تیم ایران در گروه اول با قزاقستان، مالزی و هنگ کنگ رقابت کرد و در ‌گروه دوم ژاپن، اندونزی، هندوستان و ویتنام با یکدیگر مصاف دادند.

تیم‌های شرکت کننده که از دو نفر تشکیل شده‌اند، دو بازی انفرادی و یک بازی تیمی را مقابل هم برگزار می‌کنند که هر تیم به دو برد دست پیدا کند، برنده مسابقه خواهد شد.

تیم ایران در اولین بازی مقابل قزاقستان ۳ بر صفر پیروز شد و در بازی تیمی نیز ۴ بر صفر حریفش را شکست داد.

دومین حریف ایران، هنگ کنگ بود که در اولین بازی ۴ بر۱ مقابل ایران شکست خورد و در بازی تیمی نیز ایران به برتری ۵ بر ۱ رسید تا ایران در دومین مسابقه گروهی باز هم ۲ بر صفر پیروز و ۶ امتیازی شود.

بازی آخر ایران مقابل مالزی و برای سرگروهی برگزار شد. در بازی اول، بازیکن ایران در وقت‌های قانونی با نتیجه ۳ بر ۳ متوقف شد اما در وقت‌های اضافه ۵ بر ۴ حریفش را شکست داد. در بازی دوم که به صورت تیمی برگزار شد، ایران توانست با نتیجه ۶ بر ۱ مالزی را شکست داده و به عنوان صدرنشین گروه A به مرحله بعدی راه پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز