خبرگزاری کار ایران

اعتراض یکپارچه سپاهان و ذوب آهن به داوری‌ها؛

فدراسیون اصفهانی علیه اصفهانی‌ها؟

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۲۱۰

دو باشگاه اصفهانی به قضاوت داوران و عملکرد فدراسیون معترض هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، وضعیت داوری در لیگ هفدهم در 6 هفته ابتدایی تعریف چندانی ندارد و اکثر تیم‌ها با اشاره به اشتباهاتی که داوران علیه آنها سوت زده‌اند، به نحوه قضاوت‌ها معترض هستند.

خیلی از این اشتباهات هم در کارشناسی‌های انجام شده به تایید رسیده و هم حتی مورد تایید فریدون اصفهانیان و مقامات فدراسیون بوده است.

دو تیمی که ظاهراً از اشتباهات داوری ضرر زیادی دیده‌اند و تقریباً هر هفته به این مورد معترض بودند، سپاهان و ذوب آهن اصفهان هستند که اعتراضشان در پایان هفته ششم به اوج خود رسید.

ذوبی‌ها عقیده داشتند داور یک پنالتی صد در صد برای آنها در دقایق پایانی بازی با پدیده اعلام نکرده تا این تیم در دیداری که شایسته شکست نبود، نتیجه را به صدرنشین لیگ واگذار کند

از طرفی سپاهان هم به پنالتی اعلام شده به سود پارس جم و گل این تیم که آفساید گرفته شد اعتراض داشتند و معتقد بودند اگر اشتباهات داوری نبود پیروزی راحتی در جم داشتند.

این موضوع در مصاحبه‌های قلعه‌نویی و آذری هم به خوبی نمایان بود و طبق اعلام دو باشگاه قرار است شکوائیه‌ای برای فدراسیون در مورد داوری ها ارسال شود.

فدراسیون فوتبال که به واسطه حضور مهدی تاج و محمدرضا ساکت که اصالتی اصفهانی دارند، در این سال‌ها به فدراسیون اصفهانی شناخته می‌شد ظاهراً در حال حاضر عملکردش بیش از هر جای دیگری مورد نقد دو تیم اصفهانی قرار دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز