خبرگزاری کار ایران

ترکیب احتمالی سپاهان در دربی

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۴۵۳

قلعه‌نویی بدون تغییرات زیاد در ترکیب اصلی خودش به مصاف ذوب آهن می‌رود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان میهمان ذوب آهن است و قرار است دربی حساس اصفهان میان دو تیم برگزار شود.

سپاهان با هدایت قلعه‌نویی با توجه به حساسیت بازی و نیاز مبرم به هر 3 امتیاز دیدار تلاش می‌کند تا بعد از تساوی هفته گذشته مقابل پیکان، در این بازی پیروز شود.

سپاهانی‌ها تغییرات چندانی در ترکیب خود در این دیدار نخواهند داشت.

در دروازه تیم مثل همیشه پیام نیازمند حضور دارد و وظیفه حراست از سنگر سپاهان را خواهد داشت. جلوی او عزت‌اله پورقاز و سیاوش یزدانی به عنوان مدافعان میانی به میدان خواهند رفت. احتمال حضور خالد شفیعی به جای یکی از این دو نفر در ترکیب اصلی وجود دارد. ایران پوریان و آقایی هم مدافعان راست و چپ سپاهان در این بازی هستند.

در پست هافبک دفاعی مهدی کیانی برای سپاهانی‌ها ایفای نقش می‌کند و یک خط جلوتر از او شاهد حضور محمد کریمی و سجاد شهباز زاده هستیم که چسبیده به محوطه جریمه حریف بازی خواهد کرد.

در سمت چپ و راست خط حمله سپاهان هم ساسان انصاری و مهرداد محمدی حضور دارند که احتمال داد جلال علی محمدی به جای مهرداد وارد ترکیب شود. نوک حمله هم مثل همیشه در اختیار کی‌روش استنلی است.

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل ذوب آهن:

پیام نیازمند، سیاوش یزدانی، عزت‌اله پورقاز، سعید آقایی، محمد ایران‌پوریان، مهدی کیانی، محمد کریمی، سجاد شهباززاده، مهرداد محمدی، ساسان انصاری و کی‌روش استنلی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز