خبرگزاری کار ایران

به بهانه دربی اصفهان؛

سپاهانی‌های ذوب آهن و ذوب‌آهنی‌های سپاهان

asdasd
کد خبر : ۶۵۶۷۲۲

تعدادی از نفرات ذوب آهن و سپاهان در دربی روز جمعه به مصاف تیم سابق خود می‌روند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، حساس‌ترین دیدار هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر به نوعی می‌تواند دربی اصفهان باشد که روز جمعه در ورزشگاه فولادشهر میان دو تیم ذوب آهن و اصفهان برگزار خواهد شد.

این دیدار علاوه بر اینکه به دلیل تقابل دو تیم همشهری حساسیت‌های ذاتی خودش را دارد، به دلیل حضور برخی از چهره‌ها در آن جذابیت بیشتری هم پیدا کرده است. نفراتی که سابقه بازی در تیم مقابل را دارند.

در تیم ذوب آهن مسعود حسن‌زاده و عارف غلامی در صورت حضور در زمین به مصاف تیم سابق خود خواهند رفت. حسن‌زاده پیش از این بازیکن ذوب آهن بود ولی در لیگ شانزدهم به سپاهان پیوست و در اواسط فصل دچار مصدومیت شدیدی از ناحیه رباط صلیبی شد و دیگر تا پایان فصل گذشته موفق به بازی در این تیم نشد و در پایان فصل به ذوب آهن برگشت. حسن‌زاده در تمرینات پیش فصل ذوب آهن مصدوم شد و در 3 هفته ابتدایی برای تیمش به میدان نرفت ولی در حال حاضر مشکلی برای بازی ندارد. عارف غلامی‌ هم تصمیم گرفت در فصل هجدهم از سپاهان جدا شده و مذاکراتی هم با سرخابی‌های پایتخت داشت که به توافق نرسید و سر از ذوب آهن در آورد. او هم تاکنون برای ذوب آهن به میدان نرفته و در رقابت با محمد نژادمهدی، وحید محمدزاده و هادی محمدی کار سختی خواهد داشت.

از طرفی سپاهانی‌ها هم ذوب‌آهنی‌های زیادی در جمع نفرات خود دارند. علاوه بر امیر قلعه‌نویی و اعضای کادرفنی، خالد شفیعی، کی‌روش استنلی و بختیار رحمانی را هم در اختیار دارد که فصل گذشته در ذوب آهن حضور داشتند. این 3 بازیکن که با نظر قلعه‌نویی جذب ذوب آهن شده بودند همراه او راهی سپاهان شده و حالا به مصاف تیم سابق خود می‌روند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز