خبرگزاری کار ایران

ترکیب احتمالی ذوب آهن در دربی

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۴۵۶

ذوب آهن با چند تغییر در ترکیب خود راهی دربی اصفهان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ذوب آهن با هدایت امید نمازی در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر امشب در فولادشهر میزبان سپاهان است. ذوبی‌ها با وجود استفاده از امتیاز میزبانی تلاش زیادی برای شکست دادن تیم همشهری خود خواهند داشت.

در ترکیب ذوب آهن در این بازی شاهد چند تغییر نسبت به بازی قبل خواهیم بود که محرومیت درخشان‌مهر و بازگشت محمدزاده به ترکیب اصلی دلیل آنها هستند.

درون دروازه رشید مظاهری مثل همیشه حضور خواهد داشت ولی در خط دفاع تغییراتی را شاهد هستیم. وحید محمدزاده که در بازی با استقلال اخراج شده بود، دیدار هفته گذشته ذوب آهن برابر سایپا را از دست داد ولی حالا با اتمام ماموریتش به ترکیب اصلی باز می‌گردد و زوج نژادمهدی در دفاع مرکزی می‌شود. البته هادی محمدی در دیدار هفته گذشته عملکرد خوبی داشت و شانس حضور در زمین را دارد.

در سمت راست خط دفاع مثل همیشه میلاد فخرالدینی حضور دارد ولی سمت چپ ذوب آهن با محرومیت درخشان‌مهر تغییری اجباری به نمازی تحمیل کرده است، گزینه محتمل ذوبی‌ها برای این پست حمید بوحمدان است که فصل گذشته هم با نظر قلعه‌نویی در این پست بازی می‌کرد.

در خط هافبک ذوبی‌ها قاسم حدادی‌فر حضور خواهد داشت ولی با انتقال بوحمدان به خط دفاع، یک تغییر در این نقطه شاهد هستیم که احتمالا با ورود زبیر نیک‌نفس به ترکیب همراه است. محمدرضا حسینی، و محسن مسلمان نفرات دیگر خط هافبک ذوبی‌ها خواهند بود.

در خط حمله گابریل هرناندز مثل همیشه حضور دارد و مثل بازی قبل به جای حبیب‌زاده مصدوم، محمدرضا عباسی ایفای نقش می‌کند.

ترکیب احتمالی ذوب آهن در دربی:

رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، حمید بوحمدان، زبیر نیک‌نفس، قاسم حدادی‌فر، محمدرضا حسینی، محسن مسلمان، محمدرضا عباسی و گابریل هرناندز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز