خبرگزاری کار ایران

پورموسوی: دروازه بان سایپا بهترین بازیکن زمین بود / در 6 هفته نمی‌توانیم شاهکار کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۸۸۱

سرمربی تیم فولاد خوزستان معتقد است شرایط تیمش مناسب نیست و البته طی هفته‌های ابتدایی لیگ برتر آنها نمایش مناسبی داشته‌اند.

به گزارش ایلنا، سیروس پورموسوی در نشست خبری پس از دیدرا برابر سایپا تهران گفت: امروز فوتبال روی بی رحم خود را نشان داد و موقیعت های زیادی داشتیم و یکی از بازی هایی بود که در بهترین شرایط بودیم و موقعیت داشتیم.

او ادامه داد: اول بازی گل بدی خوردیم و برنامه هایمان بهم ریخت، اما رفته رفته بهتر شد. ضربه ای هم به تیر دروازه زدیم. گلر حریف بهترین بازیکن زمین بود. بچه‌های ما در این مسابقه یک مقدار احساسی کار کردند اما مطمئنا رفته رفته بهتر می‌شویم.

سرمربی فولاد بیان داشت: از باخت ناراحتیم اما سرمان را بالا می‌گیریم که فوتبال بازی می‌کنیم و نشان دادیم که نمایش خوبی داریم. ما بعد از مصدومیت عبدالله کرمی از میلاد بدرقه استفاده کردیم به هر حال فوتبال است و یک روز شرایط به ضرر شما تغییر می‌کند و برنامه‌هایتان پیاده نمی‌شود. 

وی با اشاره به شرایط فولاد در چند سال گذشته گفت: نمی‌خواهم با کلمات بازی کنم اما همه باید بپذیریم فولادی که ما تحویل گرفتیم کجای جدول بوده است ما تیم را دوباره ساختیم و یک شبه نمی‌توان به آن دوران قهرمانی بازگردید و در 6 هفته نمی‌توانیم شاهکار کنیم. فوتبال صبر و حوصله و حمایت می‌خواهد همه باید تا آ‌خرین لحظه حمایت کنند. 

پورموسوی عنوان کرد: از سال 77 تا 81 در فولاد بودم و ما سال‌ها دنبال این بودیم که سقوط نکنیم اما سال به سال مربیان مختلف آمدند و شرایط بهتر شد و به انسجام تیمی رسیدیم. ما فولادی را تحویل گرفتیم که رو به پایین بود اما به نظرم عملکردمان در 6 هفته بد نبوده است. نیاز به حمایت داریم و می‌ایستیم و تیم را می‌سازیم. نواقص را باید برطرف کنیم و برای تکمیل شدن تیم باید با مدیریت باشگاه صحبت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز