خبرگزاری کار ایران

پورموسوی: گل پرسپولیس خطا بود اما تصمیم داور را می‌پذیریم

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۳۳۶

سرمربی فولاد خوزستان گفت: پرسپولیس یکی از تیم‌های بزرگ ‌آسیاست و این مساوی چیزی از ارزش های ما کم نمی‌کند.

به گزارش ایلنا، سیروس پورموسوی در نشست خبری پس از دیدار برابر پرسپولیس گفت: امروز نشان دادیم شایستگی زیادی داریم و در طول ۹۰ دقیقه فرصت‌های زیادی داشتیم و برخلاف جریان بازی گل خوردیم. گل پرسپولیس خطا بود اما تصمیم داور را می پذیریم. نیمه دوم حملات بیشتری حمله کردیم. پرسپولیس یکی از تیم‌های بزرگ ‌آسیاست و این مساوی چیزی از ارزش های ما کم نمی‌کند.

او ادامه داد: در بازی های بعدی جبران می‌کنیم. هواداران هم تا لحظات پایانی تیم را تشویق کردند و به بازیکنان انرژی دادند. در نیمه دوم می‌توانستیم به گل برسیم ولی بازیکنان کمی شتاب زده بودند. خط دفاع خوب پرسپولیس هم تاثیرگذار بود. تلاش کردیم که ۳ امتیار را بگیریم. با این حال هواداران ۵۰ درصد راضی به خانه برگشتند.

سرمربی فولاد درباره تعویض ایمان مبعلی، گفت: ایمان بازیکن بزرگی است اما ما می‌خواستیم تغییر تاکتیک دهیم و فشار بیشتری روی دروازه حریف بیاوریم. نمی‌خواستیم که در این بازی بازنده باشیم و مبعلی هم تا زمانی که در میدان بود تمام تلاشش را انجام می‌داد چون می‌خواستیم به گل برسیم او را تعویض کردیم و مهاجم آوردیم. با توجه به شناخت از حریف با این ترکیب به میدان رفتیم من سعی می‌کنم تعویض‌هایم در قسمت جلویی زمین باشد و فوتبال هجومی می‌خواهیم.

سرمربی فولاد خوزستان با اشاره به اینکه دو بازیکن خارجی در فهرست تیمشان وجود دارد، گفت: نیاز به هافبک و مدافع داریم متأسفانه عبدالله کرمی مصدوم شد و هر چه هافبک زیاد داشته باشیم خوب است. در این خصوص مشکلی نداریم اما می‌خواهیم تیممان را تقویت کنیم. یک بازیکن رومانیایی آوردیم و در حال تست دادن است. هیأت مدیره جدید تأکید دارد که اگر بازیکن خارجی می‌آید باید هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ مالی برای تیم به صرفه باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز