خبرگزاری کار ایران

موج مثبتی پس از تغییرات رخ داده است

سیدی: از هواداران می‌خواهم مقابل صنعت نفت از سپیدرود حمایت کنند

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۵۲۵

محسن سیدی به عنوان مربی سپیدرود رشت در نشست خبری پیش از دیدار برار صنعت نفت آبادان شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش ایلنا، محسن سیدی در غیبت علیرضا امامی فر و سهیل حق شناس در نشست خبری پیش از دیدار برابر صنعت نفت حاضر شد. او درباره بازی فردا اظهار داشت: امیدوارم فردا در هفته ششم با حمایت تماشاگران شرایط خوبی برای سپیدرود رقم بخورد. شما حتما می‌دانید چه تغییراتی در سپیدرود شکل گرفته و موج مثبتی به راه افتاده است. امیدوارم فردا اولین برد را برای طرفداران خوب سپیدرود به دست بیاوریم.

سیدی در خصوص مصدومان و محرومان تیمش گفت: میثم فردوسی مصدوم بود که برای این بازی رسیده و البته کوروش ملکی هم  آماده شده ولی محروم نداریم. ما می‌خواهیم از تمام پتانسیل بازیکنانمان استفاده کنیم.

وی در خصوص حریف فردای تیمش گفت: ما از بچگی صنعت نفت را می‌شناسیم و به تماشاگران خونگرم آنها ارادت داریم. این تیم ریشه دار است و مثل تیم نساجی از تیم های ریشه دار محسوب می‌شود. آنها یک مربی خارجی آورده‌اند و شرایط خوبی داشته‌اند. گروه آنالیز ما این تیم را آنالیز کرده و می‌دانیم آنها بازیکنان تاثیرگذاری دارند. امیدوارم که اتفاقات خوبی برای تیم سپیدرود و طرفدارانش رقم  بخورد. از هواداران می‌خواهم که فردا به ورزشگاه بیایند و از ما حمایت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز