خبرگزاری کار ایران

به نتیجه گیری امیدواریم؛

امامی‌فر: از هر نظر برای دیدار استقلال خوزستان آماده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۵۸۹۱۹۴

مربی سپیدرود رشت در نشست خبری پیش از تقابل با استقلال خوزستان اظهار داشت: تمام تلاش‌های کادرفنی و در رأس کادر علی کریمی، این است که بتوانیم با بضاعتی که در اختیار داریم، بیشترین پتانسیل را به کار بگیریم.

به گزارش ایلنا، علیرضا امامی فر که در غیبت علی کریمی در نشست خبری پیش از دیدار برابر استقلال خوزستان حاضر شده بود، اظهار داشت: فکر می‌کنم حساسیت بازی فردا را هم باشگاه، کادرفنی، بازیکنان، عوامل و هواداران خوب متوجه باشند. امیدوارم با حمایت خوب هواداران بتوانیم تمام امتیاز بازی با استقلال خوزستان را بگیریم. فکر نمی‌کنم در بازی فردا غایب داشته باشیم و همه بازیکنان در تمرینات حضور داشتند.

مربی سپیدرود درباره اتفافی که در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان رخ داد و سرخپوشان در سه دقیقه سه گل دریافت کردند، اظهار داشت: برای تیمی که بازیکنان جوانی در خدمت دارد، این اتفاق رخ می‌دهد. همچنین برای تیمی که شرایط خوبی در جدول نداشته باشد، این اتفاقات رخ می‌دهد. تمام تلاش‌های کادرفنی و در رأس کادر علی کریمی، این است که بتوانیم با بضاعتی که در اختیار داریم، بیشترین پتانسیل را به کار بگیریم. باید با این بضاعت بتوانیم امتیازات لازم را کسب کنیم.

او افزود: در طول هفته تمرینات خوبی انجام می‌دهیم تا نقاط ضعف و قوت را برطرف کنیم و اگر به تمرینات ما آمده باشید، می‌بینید که تمام تمرینات فیلمبرداری می‌شود تا خودمان یک بار دیگر تمرینات را ببینیم تا نقاط ضعف را بشناسیم. تمام تلاش این است با کمترین اشتباه و استرس وارد زمین شویم. من خیلی به نتیجه گرفتن امیدوارم چون شور و هیجان را در بازیکنان می‌بینید. بازیکنان ما هم حساسیت بازی فردا را درک کرده‌اند و منتظر شروع بازی هستند تا سه امتیاز را بگیریم و برای بازی بعدی‌مان که مقابل استقلال تهران است، با روحیه مناسب حاضر شویم.

مربی سرخپوشان گیلانی درباره آنالیز استقلال خوزستان عنوان کرد: ما سه بازی اخیر این تیم را بررسی کردیم و همینطور که ما این کار را انجام می‌دهیم، تیم مقابل هم ما را دیده و آنالیز می‌کند. این مسائل بیشتر بستگی به این دارد که بازیکنانی که به زمین می‌آیند، چقدر آمادگی روانی و ذهنی داشته باشند تا بتوانند تحلیل ما از آنالیز و دستورات سرمربی را اجرا کنند. همه تیم‌ها آنالیز را انجام می‌دهند. ما هم از یکی دو هفته پیش بازی‌های این تیم را دیده‌ایم، اما خب شرایط فرق دارد. ممکن است آن چیزی که ما فکر می‌کنیم، توقع و انتظار داریم در زمین رخ ندهد و مربیگری همین است که در لحظه تصمیم بگیرد. ما هم خودمان را برای بازی فردا از هر نظر آماده کرده‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز