خبرگزاری کار ایران

افت نکرده‌ایم؛

مطهری: زمین تمرین نامناسب به پیکان ضربه زده؛ جایگاه بدی نداریم

asdasd
کد خبر : ۵۸۸۸۴۰

مربی پیکان تهران در نشست خبری پیش از دیدار برابر نفت تهران گفت: بعد از بازی با پرسپولیس ما سعی کردیم از لحاظ ذهنی و بدنی تیم را بازسازی کنیم و می دانید که با شرایط جوی موجود چون تیم تمرین محور هستیم نتوانستیم تمرینات تاکتیکی برگزار کنیم

به گزارش ایلنا، حمیدرضا مطهری در نشست خبری پیش از دیدار برابر نفت تهران گفت: جا دارد یک تشکر ویژه از آقای صفایی داور بازی قبل داشته باشم و تیم داوری ایشان که فوق العاده منصفانه قضاوت کردند. دوست داشتم این را بگویم تا زبان قدردانی در فوتبال ما جا بیفتد و همه به احترام بگذارند. 

او ادامه داد: بعد از بازی با پرسپولیس ما سعی کردیم از لحاظ ذهنی و بدنی تیم را بازسازی کنیم و می دانید که با شرایط جوی موجود چون تیم تمرین محور هستیم نتوانستیم تمرینات تاکتیکی برگزار کنیم و بنابراین سعی کردیم با جلسات فنی و تئوری که برگزار کردیم در این دو روز و فردا به نکاتی که مدنظرمان است به تیم القا کنیم و فردا نتیجه قابل قبولی بگیریم.

مطهری در پاسخ به این سوال که تیم شما شرایط خوبی داشتید و چه شد که افت کردید، عنوان کرد: ما خیلی به دنبال آمار و ارقام نیستیم و رسانه‌ها دوست دارند به این امار بپردازند. جالب است برای آنها که زمانی که ما هفت برد متوالی به دست آوردیم همان زمان صحبت کردیم و اینکه همه از رکورد صحبت می‌کردند ما گفتیم که چنین چیزی نیست. سعی داشتیم بازی به بازی پیش برویم. حالا که هم از بدون برد بودن صحبت می‌کنند یک سری مشکلات به وجود آمد که نمی‌خواهم خیلی دقیق درباره آن صحبت کنم و اینکه می‌گویند تیم دچار افت شده من با این مسئله موافق نیستم.

مربی پیکان افزود: اگر همگی جهات را با توجه به بودجه و وضعیت باشگاه ما در نظر بگیرید می بینید که ما تا اینجا نتایج بدی نگرفتیم. درست است با عملکردی که سال گذشته و امسال داشتیم توقع ها از خودمان را بالا بردیم. یکی از نکاتی که خیلی در 9 هفته به ما ضربه زده زمین تمرین نامناسب است. ما تیم تمرین محوری هستیم و با توجه به تمرینات به ارتقا فکر می‌کنیم.

مطهری در واکنش به اینکه صحبتی مطرح شده کادرفنی پیکان با بازیکن نفت گفت و گو کرده، اظهار داشت: واقعا متاسفم بابت این فضاسازی ها و جوهایی که ایجاد می‌شود. قشنگ نیست و نخ نما شده. در هفته‌های گذشته هم بود که چنین چیزهایی مطرح می‌شد. ما انقدر فوتبالمان موضوع دارد جایی وجود ندارد که راجع به این مسئله صحبت کنیم. به نظرم هفته بیست و دوم هستیم و طبیعی است که همه تیم‌ها شناخت دارند و فیلم ها را آنالیز می‌کنند و این فضاسازی ها خوب نیست.

شایعاتی پیرامون اولتیماتوم برکناری جلالی و حمایت مدیران باشگاه گفت: آقای شیعی و هیئت مدیره باشگاه پیکان با توجه به وضعیت توقعاتشان منطقی بوده و همیشه آقای جلالی که در راس کادر فنی بوده ما را حمایت کردند و نمی‌دانم چرا راجع به این مسئله‌ها صحبت می‌شد. امسال جایگاه بدی نداریم و یک بازی کمتر هم برگزار کردیم. تیم را به ثبات رساندیم و مطمئن باشید با تیم یکدست نتایج خیلی خوبی می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز