خبرگزاری کار ایران

تبریزی گره استقلال برابر السد را باز خواهد کرد

آرش برهانی: استقلال به زودی بازی کردن بدون تیام را یاد خواهد گرفت / نباید در آزادی مقابل السد گل بخوریم

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۷۹۰

ارش برهانی مهاجم و کاپیتان سابق استقلال با مسوولان تیم به توافق رسید و بخش عمده‌ای از طلبش را بخشید تا این تیم مشکلی بابت حذف از آسیا نداشته باشد.

به گزارش ایلنا، ارش برهانی مهاجم و کاپیتان سابق استقلال با مسوولان تیم به توافق رسید و بخش عمده‌ای از طلبش را بخشید تا این تیم مشکلی بابت حذف از آسیا نداشته باشد. با برهانی در خصوص جلسه‌اش با استقلالی‌ها و شرایط تیم شهرداری بندرعباس و همچنین عملکرد مهاجمان فعلی این تیم صحبت کردیم.

*در خبرها داشتیم مقدار زیادی از طلبت را به استقلال بخشیدی.

خب من تلفنی با فتحی سرپرست باشگاه استقلال صحبت کردم مطابق همیشه شرایط مالی باشگاه خوب نبود من هم سعی کردم به این تیم کمک کنم تا مشکلاتش حل شود به همین دلیل بخش عمده‌ای از طلبم را بخشیدم.

*زمان بازی کردنت هم شرایطت در استقلال همین بود.

در فوتبال هم همیشه موقع قرارداد در کمترین زمان ممکن با استقلال به توافق می‌رسیدم جالب است بدانید این پول مال سال 1390 است که با گذشت هفت سال نتوانستم آن را بگیرم و در نهایت آن را بخشیدم.

*اوضاع شهرداری بندرعباس چطور است؟

ما تاکنون سه اردو برگزار کرده‌ایم یک اردو در تهران، یک اردو در بروجرد و دوباره در تهران. تیم خیلی خوبی را بسته‌ایم امیدواریم که بعد از سال‌ها بتواند به لیگ یک صعود کند چون پتانسیل آن را دارد اما متاسفانه این تیم اکنون در لیگ 2 است. امیدوارم با کمک مردم خوب بندرعباس، مسوولین، هواداران و حتی بازیکنان بتوانیم به لیگ 1 صعود کنیم.

*کار کردن در لیگ 1 سخت است یا لیگ 2؟

لیگ 2 از همه جا سخت‌تر است. از همین الان که بازی‌ها هنوز شروع نشده است از مسوولین می‌خواهم نظارت بیشتری روی مسابقات داشته باشند تا اتفاقات فصل گذشته دوباره رقم نخورد.

*روزی که کارت را در شهرداری بندرعباس شروع کرده‌اید روزانه چند بازیکن سفارشی را می‌پذیرفتی؟

شاید باورتان نشود بالای دو تیم به من سفارش می شد یعنی در واقع روزی از 20 بازیکن ما تست می‌گرفتیم. من دلیل این کار را استعدادهای زیادی است که در فوتبال داریم اما متاسفانه آنها بیرون مانده‌اند و ما باید آنها را پیدا می‌کردیم. برای ما بازیکن هم از برد اخلاق و هم از نظر فنی خیلی مهم بود.

*چندتا از این بازیکنان تستی را قبول کردید؟

در روزهای اولی که در بندرعباس حضور داشتیم سه روز تست داشتیم و در این سه روز سه بازیکن را پسند کردیم. اسم یکی از آنها را مطمئنا در آینده بیشتر خواهید شنید.

*کمی هم در مورد استقلال صحبت کنید.با رفتن تیام استقلال هنوز نتوانسته بازیکنی همچون او جذب کند

 تیام بازیکن باکیفیتی بود اما استقلال هیچ وقت وابسته به بازیکن خاصی نبوده است. مطمئن هستیم که استقلال به زودی بازی کردن بدون تیام را یاد خواهد گرفت.

*در این بازیکنان کدام یک می‌توانند جای تیام را پر کنند؟

به نظر من تبریزی بازیکن باکیفیتی است و او را در این چند مسابقه خوب دیده‌ام. الحاجی گرو هم بازیکن خوبی است فقط نیاز به فرصت دارد تا خودش را نشان دهد.

*استقلال باید فردا به مصاف السد قطر برود.

بازی سختی است. استقلال باید در همان بازی رفت کار را تمام کند تا در بازی برگشت به مشکل نخورد. استقلال اگر در ورزشگاه آزادی گل نخورد می‌تواند در بازی برگشت به صعود امیدوارتر باشد. من سابقه بازی کردن مقابل السد قطر را داشته‌ام آنها تیم قوی و زهرداری هستند اما مطمئن هستم با حضور هواداران استقلال می‌تواند در این بازی به پیروزی برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز