خبرگزاری کار ایران

احسان حاج صفی به سپاهان برنمی‌گردد

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۰۶۴

در شرایطی که با خروج نام بازیکن ملی پوش ایرانی از لیست المپیاکوس زمزمه بازگشت او به فوتبال ایران و تیم سپاهان شنیده می‌شود، گفته می‌شود او به کارش در لیگ یونان ادامه خواهد داد.

به گزارش ایلنا و سایت اسپورت یونان، احسان حاجی صفی دیگر جایی در المپیاکوس ندارد و جدایی او از این تیم قطعی شده است. به همین خاطر پیشنهادی از یکی از تیم‌های یونانی برای او به دست سران المپیاکوس رسیده و این باشگاه در حال بررسی پیشنهاد دریافتی است.

مدافع ملی‌پوش ایرانی چند پیشنهاد از تیم‌های دیگر دارد و هنوز تصمیم نهایی خود را برای ماندن یا رفتن از المپیاکوس نگرفته است. سایت اسپورت اف ‌ام یونان هم با تیتر«ترک قرضی احسان حاجی‌صفی» نوشت:«انتظار می‌رود که این ملی‌پوش ایرانی به صورت قرضی راهی تیم دیگری شود و اطمینان پیدا کرده باید با همبازیانش در المپیاکوس خداحافظی کند. از روز شنبه بحث‌هایی درباره انتقال احسان حاجی‌صفی مطرح شد و باشگاه المپیاکوس پیشنهادهایی نیز برای این ملی‌پوش ایرانی دریافت کرده اما نام آنها فاش نشد. انتظار می‌رود احسان حاجی‌صفی به تیم سابقش در سوپر لیگ یونان یعنی پانیونیوس بازگردد.»

پدرو مارتینس، سرمربی پرتغالی تیم المپیاکوس به دلیل داشتن دو بازیکن خوب در جناح چپ دفاعی خواهان فروش قطعی یا انتقال قرضی احسان حاجی‌صفی شده است. کوستاس تسیم شروع فوق‌العاده‌ای در آغاز بازی‌های فصل داشت. لئوناردو کوتری نیز دیگر مدافع چپ المپیاکوس است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز