خبرگزاری کار ایران

فکر نمی‌کردم مدافعان و هافبک‌های ما تا این حد ضعیف عمل کنند

جلالی: بازی در کنترل ما نبود / داوری که شجاعت داشته باشد پیشرفت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۱۷۱

سرمربی تیم پیکان از عملکرد شعیف برخی شاگردانش مقابل پدیده مشهد گله کرد.

به گزارش ایلنا، مجید جلالی در نشست خبری پس از شکست شاگردانش مقابل پدیده مشهد اظهار داشت: بازی زیبا و باکیفیتی بود، یک بازی پررفت و آمد را شاهد بودیم. به خاطر این نوع بازی در هفته پنجم لیگ برتر باید به دو تیم تبریک گفت. ما امروز روی اشتباهات فردی گل خوردیم که البته اشتباهات بزرگی هم بود. ما ضدحملات زیادی را به حریف دادیم و به خاطر همین مسئله بارها دروازه‌ ما تهدید شد.

او ادامه داد: ما هرگز نتوانستیم سدی جلو ضدحملات حریف ایجاد کنیم. در کنار آن در بخش حمله هم مشکلاتی داریم. متاسفانه نتوانستیم در حمله آن‌طور که باید توپ را نگه داریم و بازی را در کنترل خود در بیاوریم.

جلالی گفت: ما هر چه به حریف شانس دادیم روی ضدحمله بود و واقعاً در این زمینه ضعیف عمل کردیم. قطعاً برای مقابله با این نوع ضدحملات پارامترهایی لازم است که ما در طول هفته دو سه مورد آن را تمرین کردیم، اما فکر نمی‌کردم در روز بازی دفاع‌های کنار و خط هافبک ما تا این حد ضعیف کار کنند.

جلالی راجع به روند داوری مسابقه و اخراج یحیی گل‌محمدی عنوان کرد: من آن صحنه را ندیدم، اما به عنوان کسی که سال‌های سال در این فوتبال بوده است یک توصیه به داوران خوب کشورمان می‌کنم. اگر شما داور متوسطی باشید اما شجاعت داشته باشید قطعاً پیشرفت می‌کنید، اما هر چقدر داور خوبی باشید اما با ملاحظه سوت بزنید و تحت تأثیر تماشاگر و فضای ورزشگاه قرار بگیرید، قطعاً نمی‌توانید موفق شوید. در صحنه گل اول پدیده اصلاً بازیکن ما خطایی مرتکب نشد. بارها در وسط زمین سوت‌های بی‌مورد زده شد و همین مسئله تیم ما را ناچار به عقب‌نشینی کرد. البته این اشتباهات داوری بخشی از دلایلی بود که باعث شکست ما شد، اما امیدوارم در آینده داور دیدار امروزمان عملکرد بهتری داشته باشد.

سرمربی پیکان درباره صدرنشینی پدیده گفت: پدیده را تیم خوبی دیدم و قطعاً این تیم پیشرفت هم خواهد کرد، اما فکر می‌کنم پدیده نیاز دارد که غیر از ضدحمله حربه دیگری را هم برای رسیدن به گل داشته باشد. البته ضدحملات با سرعت انتقال بالا ابزار لازم می‌خواهد که پدیده دارد، اما نمی‌شود همیشه با این روش مقابل هر تیمی بازی کرد و نتیجه گرفت. همان‌طور که گفتم امروز مدافعان کناری و خط هافبک ما روز بدی را داشتند و ما در بیشتر دقایق بازی وسط زمین را به حریف داده بودیم. شما دیدید هر دو گل حریف روی اشتباهات مدافعان کناری ما به دست آمد.

وی در مورد عملکرد خوب وحید شیخ‌ویسی گفت: شیخ‌ویسی عملکرد خوبی داشت اما گفتم که ما امروز ضدحملات زیادی را به حریف دادیم و دلایل این مسئله را نیز عنوان کردم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در پاسخ به این سؤال که نظرش در مورد پنج هفته برگزار شده از مسابقات لیگ برتر چیست، اظهار داشت: تیم‌ها به مراتب بهتر شده‌اند. وقتی می‌بینید یک تیم پایین جدولی در ورزشگاه پرتماشاگر محکم مقابل یک تیم پرقدرت می‌ایستد، یعنی اینکه این تیم در واقعاً در کار دفاعی خوب عمل کرده است. اگرچه این‌گونه تیم‌ها را محکوم به بازی ضدفوتبال می‌کنند، در صورتی که این اصلاً استدلال خوبی نیست. وقتی یک تیم می‌تواند با داشته‌هایی که دارد مقابل یک تیم بزرگ مقاومت کند، قابل تحسین است و نباید محکوم شود. از لحاظ کیفی تیم‌ها در کارهای دفاعی بهتر شده‌اند، اما در بخش حمله این‌طور نیست و شاید هم به خاطر جابه‌جایی‌های زیادی است که در فصل نقل‌وانتقالات انجام می‌شود. به طور مثال در سه سالی که من در پیکان هستم تیم‌مان نفرات زیادی را در خط حمله از دست داده است و ما هر سال مجبوریم مهره‌های جدیدی در این پست بگیریم. طبیعی است آنها نیاز به هماهنگی دارند تا بتوانند مؤثر واقع شوند، مشکلی که ما الان با آن مواجه هستیم و شاید این مشکلات را خیلی‌ها نبینند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز