خبرگزاری کار ایران

جلالی: سال بعد هم بازیکنان خوب پیکان می‌روند / حس قوی برای بازی با پدیده داریم

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۹۲۲

سرمربی تیم پیکان اعلام کرد شاگردانش با انگیزه زیادی مقابل صدرنشین لیگ برتر قرار می‌گیرند.

به گزارش ایلنا، مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار برابر پدیده مشهد اظهار داشت: دیدار مقابل پدیده خیلی خیلی اهمیت دارد چراکه آینده مان را در این بازی جست‌وجو می‌کنیم. خیلی حس قوی برای این بازی داریم و بچه‌ها هم انگیزه زیادی دارند، چون با تیم اول جدول بازی داریم. مطمئنم فردا بازی قوی خواهد بود. مصدوم و محرومی نداریم و خدا را شکر همه بازیکنان آماده هستند.

جلالی درباره نمایش محمد قاضی عنوان کرد: ما از این بازیکن خیلی راضی هستیم و او کارش را خوب انجام می‌دهد. ما یک مسیری را طی می‌کنیم تا به تکامل برسیم، اما مشکل‌مان این است وقتی فصل تمام می‌شود ناخودآگاه تخلیه می‌شویم و بهترین بازیکنان‌مان می‌روند. سال بعد هم همین موضوع تکرار می‌شود.

جلالی درباره عملکرد ضعیف پیکان در خط حمله عنوان کرد: در این فصل با توجه به اینکه کمی بازیکنان فصل قبل‌مان را حفظ کردیم، فکر می‌کنم نیاز به زمان داریم تا در خط حمله هم کمی بهتر شویم. قبول دارم در چهار بازی گذشته در دفاع خوب بودیم، اما در حمله نیاز به تکامل داریم و فکر می‌کنم با تغییراتی که از فردا می‌دهیم این موضوع هم نمود پیدا می‌کند. بودجه ما مثل سیاست‌گذاری‌مان است و یک بودجه متوسط داریم.

او ادامه داد: می‌توانم بگویم ما به لحاظ بودجه قطعاً جزو شش تیم پایین جدول هستیم، اما روی همین بودجه تصمیم‌ گرفته‌ایم به عنوان باشگاه تولید‌کننده عمل کنیم. به نظرم حرکت ما در این صورت باثبات‌تر است. ممکن است سیر صعودی‌مان کند باشد، اما این روند باثبات‌تر خواهد بود و مطمئناً به موفقیت هم خواهیم رسید، اما نیاز به زمان داریم.

سرمربی تیم پیکان در مورد تیم پدیده خراسان و اینکه آیا به نظرش این تیم می‌تواند روند خوب خود را در جدول حفظ کند،‌ گفت: وقتی تیمی از چهار بازی، 9 امتیاز دارد قطعاً تیم خوبی است و هیچ اما و اگری هم نباید کنار آن بگذاریم و بگوییم این مقطعی است. هر تیمی هم مقابل آن بازی می‌کند باید به خوب بودنش باور داشته باشد. ما این باور را داریم که پدیده خوب است و به همین دلیل هم فکر می‌کنم فردا بازی خوبی انجام دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز