خبرگزاری کار ایران

جلالی: فکر نمی‌کنم لیگ هجدهم با 16 تیم تمام شود / کنار تیم ملی هستیم

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۲۵۶

سرمربی تیم پیکان فصل آغاز شده لیگ برتر فوتبال ایران را سخت ترین فصل ممکن دانست و ابراز امیدواری کرد با همکاری و عملکرد سنجیده به بهترین شکل ممکن به پایان برسد.

مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار برابر ساپیا گفت: دقیقا سه ماه پیش بود که ما با سایپا آخرین بازی مان را انجام دادیم و در آن دیدار گل‌های زیادی خراب کردیم. الان نسبت به آن زمان وضعیت متفاوتی داریم و ان شاء الله به امید خدا سعی می‌کنیم از همه موقعیت‌هایمان در این دیدار استفاده کنیم تا نتیجه خوبی بگیریم به خاطر اینکه توقعات زیادی خودمان از خودمان در لیگ داریم و امیدواریم که بتوانیم در بازی‌های آغازین که بازی های سنگینی هم هست، امتیازات خوبی بگیریم که در ادامه بتوانیم جایگاهی خوبی کسب و برای آن مبارزه کنیم. به هر حال بازی با سایپا هم همیشه بازی حساسی است و لازم است که بگویم به خاطر حس درونی که به علی دایی دارم، امیدواریم یک بازی خوب و سربلندی برای هر دوی ما باشد.

جلالی درخصوص سطح مسابقات لیگ برتر در هفته اول فصل جدید عنوان کرد: هفته اول هیچ تحلیل نمی‌شود از آن داشت فقط می‌توانیم بگوییم هر تیم چه یاری دارد یا چه یاری از دست داده است، چیر دیگه ای واقعا نمی توان گفت.

سرمربی پیکان درباره اینکه مسابقات لیگ هجدهم با رقابت‌های جام ملت‌های آسیا همراه شده است، عنوان کرد: امسال واقعا شرایط لیگ سخت است و لیگ با 16 تیم شروع می‌شود اما فکر نمی‌کنم با 16 تیم تمام شود. به این خاطر که چالش های زیادی سر راه تیم ها وجود دارد. الان ما چهار بازیکنی که در اردوی تی مملی امید دادیم را اگر در اختیار داشتم حداقل سه تای آنها فردا در بازی حضور داشتند اما با توجه به قولی که به آقای استیلی دادم و گفتم کنار شما هستیم و هر چند بازیکنی که می‌خواهید انتخاب کنید. دیروز هم بازیکنان ما تصمیم داشتند به تمرین بیایند که گفتم به مراسم بدرفته بروند و تمرکزشان را روی این بازی ها بگذارند. حتی به آنها گفتم برای تماشای بازی هم نیایند. امسال، سال راحتی نیست. نه تنها برای ما به عنوان مربی و بازیکن برای سازمان لیگ و باشگاه ها هم اینطور است و باید همه ما سنجیده عمل کنیم تا این لیگ بتواند به خوبی انجام شود و به سرانجام برسد.

لازم است در پایان سالگرد انتقال خون را تبریک بگویم و طیف وسیعی از جوانان ما که فوتبال بازی می‌کنند که به آنهایی که خون اهدا می‌کنند بپیوندند و از این طریق سلامتی شان را تضمین کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز