خبرگزاری کار ایران

عماد میرجوان در گفتگو با ایلنا:

وعده مهاجم پارس جنوبی؛ قرار نیست همه تیم‌ها مانند تراکتورسازی مقابل استقلال بازی کنند

asdasd
کد خبر : ۶۵۶۳۵۰

مهاجم پارس جنوبی جم ابراز امیدواری کرد با حضور پرشور طرفداران جمی، شاگردان مهدی تارتار نتیجه مطلوبی برابر آبی‌های تهرانی کسب کنند.

عماد میرجوان در گفت و گو با ایلنا، درباره شرایط تیم پارس جنوبی پس از تساوی مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: بعد از بازی روی چمن مصنوعی برابر نساجی به جم برگشتیم و تمرینات را در آب و هوای اینجا پیگیری می‌کنیم تا آماده بازی خوبی شویم و به امید خدا سه امتیاز ارزشمند را کسب کنیم.

او ادامه داد: در سه بازی قبلی نشان دادیم که از نظر بدنی و تیمی خوب عمل کردیم و فیلم بازی‌های درصد آمادگی ما را نشان می‌دهد. بازی خارج از خانه شرایط خاص خودش را داشت و طرفداران نساجی در ورزشگاه جو عجیبی ایجاد کرده بودند.

مهاجم پارس جنوبی درباره رویارویی با استقلال تهران در هفته چهارم لیگ برتر عنوان کرد: استقلال همیشه قوی است و دو سال گذشته هم اینچنین بوده‌اند. ما هم در زمین خودمان بازی خواهیم کرد و شرایط میزبانی داریم. تلاش می‌کنیم تا نتیجه خوبی مقابل تیم بزرگ استقلال کسب کنیم. اشتباهاتی که در بازی مقابل تراکتورسازی وجود داشت، استقلال به سه گل دست پیدا کرد و قرار نیست هر بازی اینگونه شود و سایر تیم‌ها چنین اشتباهاتی مقابل آنها داشته باشند. طرفداران همیشه پشتوانه اصلی ما بوده‌اند و شانس برد زیادی برای خودمان قائل هستیم تا در این دیدار با سه امتیاز زمین مسابقه را ترک کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز